קים קרדשיאן-ווסט הנחתה הלילה (שבת) את תוכנית המערכונים האיקונית, "סאטרדיי נייט לייב", ולא ריחמה על אף אחד מבני משפחתה בדרך לשם.
"אני יודעת, גם אני מופתעת לראות אותי פה", היא פתחה את דבריה בתוכנית (שתשודר ביום ג' ב-yes VOD). "כשהציעו לי להנחות את הערב, שאלתי 'למה? לא הייתה לי השקה של סרט תקופה די ארוכה. השתתפתי רק בסרט אחד, ואף אחד אפילו לא אומר לי שהוא יוצא", אמרה בהלצה ברמיזה לקלטת הסקס שלה עם בן זוגה ב-2003, זמר ה-R&B ריי ג'יי.
קרדשיאן-ווסט ציינה שהיא הסכימה כי רצתה להראות שהיא יותר מסתם פנים יפות ("ושיער, ואיפור, וחזה, וישבן"), ושהיא כלל לא מבינה מדוע מכנים אותה גולד-דיגרית (רודפת בצע). "בכנות, אני אפילו לא יודעת איך הופכים לכזאת. אז שאלתי את בן זוגה של אמא שלי, קורי", עקצה קים את קורי גמבל, מנהל אמנים בן 40 שעימו קריס ג'נר יוצאת מאז 2014.
3 צפייה בגלריה
מתוך "סאטרדיי נייט לייב"
מתוך "סאטרדיי נייט לייב"
מתוך "סאטרדיי נייט לייב"
(צילום מסך, NBC)
כמתבקש, במונולוג מצא את עצמו גם או. ג'יי. סימפסון, שחקן הפוטבול המפורסם שנחשד ברצח אשתו לשעבר ניקול בראון ושיוצג על ידי אביה המנוח של קים, רוברט קרדשיאן. "בזכות אבא שלי פגשתי את האדם השחור הראשון בחיי. אני יודעת שזה מוזר לזכור מי האדם השחור הראשון שפגשת אי פעם, אבל או. ג'יי. מותיר עליך רושם ("סימן" באנגלית, נ"ב). או כמה, או בכלל לא, אני עדיין לא יודעת".
"אני יודעת שהמדינה שלנו מחולקת למחנות, אבל הייתי שמחה לראות את אמריקה מתאחדת. וזו הסיבה שאני כאן כדי להודיע שאני רצה ל... סתם צוחקת, חבר'ה. אני לא רצה לנשיאות. אי אפשר שיהיו שלושה פוליטיקאים כושלים במשפחה הזאת". עקיצה לגרוש הטרי שלה קניה ווסט, שרץ לנשיאות מול טראמפ, ולקייטלין ג'נר, שרצה למשרת מושלת קליפורניה בתחילת השנה.
זאת לא הייתה ההתייחסות האחרונה שלה לווסט, שממנו נפרדה בפברואר 2021. "בורכתי בחיים שלי, בכל העליות והירידות שבהם. התחתנתי עם הראפר הטוב ביותר בכל הזמנים. ולא רק זה, הוא גם הגבר השחור הכי עשיר באמריקה. גאון כישרוני שהעניק לי ארבעה ילדים מדהימים. כך שכשהתגרשתי ממנו זה קרה רק בגלל דבר אחד - האופי שלו".
3 צפייה בגלריה
מתוך "סאטרדיי נייט לייב"
מתוך "סאטרדיי נייט לייב"
מתוך "סאטרדיי נייט לייב"
(צילום מסך, NBC)
בסיום מונולוג הפתיחה שלה, קרדשיאן-ווסט סיפרה כמה אותנטיות חשובה לה כמשפיענית רשת, "אז אני רק רוצה לשתף שאני שמחה להיות על הבמה הזאת הערב. אני רגילה ש-360 מיליון אנשים עוקבים אחר כל צעד שלי. כמה צופים בי הערב? 10 מיליון? מבחינתי זה ערב רגוע ואינטימי במיוחד".
משפחת קרדשיאן הוזכרה במשך שנים בתוכניות SNL - כבר בשנות ה-70 גילם השחקן מרטין שין את קייטלין ג'נר (אז עוד ברוס) בעונתה החמישית. בהמשך גם אביה של קים, רוברט, הוזכר סביב משפטו של סימפסון, ועם עליית תוכנית הריאליטי "משפחת קרדשיאן" בערוץ E! - בנות המשפחה אוזכרו אף הן.
3 צפייה בגלריה
מתוך "סאטרדיי נייט לייב"
מתוך "סאטרדיי נייט לייב"
מתוך "סאטרדיי נייט לייב"
(צילום מסך, NBC)
בהמשך הפרק, קרדשיאן-ווסט השתתפה במספר מערכונים, בהם מערכון שבו גילמה את יסמין לצידו של פיט דווידסון בתפקיד אלאדין. כשהוא מתוודה כי עליו לספר לה משהו, היא שואלת, "מה קרה? אתה מרגיש מודע מדי לעצמך כי אני בתו של סולטן ואתה סתם חולדת רחוב?". "נראה לי שחולדת רחוב זה ביטוי פוגעני", הוא עונה. "למען האמת, אני חושש שאם נלך 'עד הסוף', את עלולה לשבור אותי". כשהם פוגשים את הג'יני, אלאדין מייחל לאיבר מין גדול יותר, וכשמשאלתו מתגשמת, יסמין עונה: "זה טוב יותר. אפילו שזה בצבע הלא נכון".
במערכון נוסף, קרדשיאן-ווסט מגלמת רווקה בתוכנית ריאליטי, שבו עליה לנפות את אחד מהמתמודדים על ליבה. אלא שלא מדובר בסתם מתמודדים - אפשר למצוא ביניהם את ג'ון סינה, הכדורסלן בלייק גריפין, צ'ייס קרופורד ("גוסיפ גירל", "הבנים"), הקומיקאי כריס רוק, ג'סי ויליאמס (ג'קסון מ"האנטומיה של גריי") - ואפילו איימי שומר. במערכון אחר הצופים אף זכו לפגוש את בנות משפחתה של קים - קריס וקורטני, ובמערכון נוסף היא מגלמת את אחותה קורטני, במערכון בשם - The People's Kourt, שבו קורטני היא שופטת שמנסה להביא לצדק בוויכוחים בין בני משפחתה (הזמרת האלסי, שהייתה לאמנית האורחת של הפרק, גילמה את האחות הדוגמנית קנדל).