תאגיד השידור כאן הודיע היום (ד') כי איילת ארנין, ששימשה בתפקיד עורכת המשנה בחטיבת החדשות, נרצחה במתקפה של המחבלים הנתעבים בפסטיבל נובה ברעים.
2 צפייה בגלריה
איילת ארנין
איילת ארנין
איילת ארנין
"קיבלנו היום בכאב גדול את הידיעה על מותה של חברתנו, איילת ארנין, אשת חטיבת כאן חדשות, שנרצחה במתקפת הטרור המחרידה בעוטף עזה בשבת. איילת הגיעה אל מערכת כאן חדשות לפני כשנה, ושימשה עורכת משנה במהדורת חדשות הערב בכאן 11. איילת הייתה סמל למקצועיות, חריצות ושאפה תמיד לשלמות בעבודתה ואהובה מאוד על כולנו", ספדו לה מכאן תאגיד השידור הציבור.
ארנין, רק בת 22, הגיעה אל כאן אחרי ששירתה בגלי צה"ל כעורכת דיגיטל, עורכת חדשות וריכוז מערכת. היא שימשה גם מפקדת קורס העיתונאים של גלי צה"ל, במחזור החורף 2021 וקיבלה הצטיינות ביום העצמאות תשפ"א.
בגלי צה"ל ביקשו להשתתף בצער המשפחה ושיבחו את עבודתה המקצועית של ארנין לאורך שירותה. "משפחת גלי צה"ל מרכינה ראש ומשתתפת בצערה הכבד של משפחת ארנין".
איתי בלומנטל, חבר של ארנין, הכתב הצבאי של כאן ולשעבר כתב ynet, ספד לארנין וסיפר על הדקות האחרונות בחייה, כשהיא כותבת לו תחת התופת. "ביום שבת בבוקר כשהחלו הזוועות, עדכנת אותי שאת במסיבה ליד רעים ושהתחילו לשגר רקטות מעזה. ספרת לי שירו על רכב של אנשים ושאתם שם 3,000 אנשים ואין שם צבא", כתב בלומנטל בפוסט בפייסבוק שהוקדש לארנין.
2 צפייה בגלריה
צילום מתוך שיחה עם איילת ארנין
צילום מתוך שיחה עם איילת ארנין
צילום מתוך השיחה עם איילת ארנין
"ניסיתי לעזור, באמת שניסיתי. עדכנתי את כל מי שיכולתי בצה"ל, אבל לא היה עם מי לדבר. ניסיתי לעשות טלפונים וכבר בהתחלה היה ברור שמתחולל כאוס שלם. כשאמרו לי 'ננסה לשלוח כוחות' היה ברור שמשהו רע קורה. סיפרת לי שברחת עם עוד 30 אנשים למיגונית ושאת ממש חייבת עזרה.
"בשעה 07:59 עדכנת שיש מחבלים קרוב ודקה אחר כך עדכנת שהם התחילו לזרוק רימונים. איילת, סליחה שלא הצלחתי להציל אותך או לעשות יותר. ההודעה האחרונה ממך הייתה בשעה 08:05, אני לא מפסיק לחשוב לרגע מה עבר עליך בתוך המיגונית הארורה. ארבעה ימים קיוויתי לנס, שאולי איכשהו הצלחת לברוח, אולי איכשהו שרדת את הזוועה. יהי זכרך ברוך. לעולם לא נשכח אותך".