הריאיון של אלה איילון ב-ynet עורר סערה בקרב משתתפי הריאליטי "הישרדות": אחרי שאיילון טענה שהייתה עריכה שהוצאה מהקשרה לכאורה ותיארה מניפולציות שנעשו לה בעונה שהשתתפה, כעת שתי שורדות מאותה העונה מצטרפות לטענות של איילון.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות"
מתוך "הישרדות"
אלה איילון, מתוך "הישרדות"
(צילום: אור דנון)
חברת הכנסת לשעבר נאווה בוקר, שהשתתפה גם היא ב"הישרדות" ב-2020, הגיבה לריאיון עם איילון: "כמי שהייתה עשרה ימים אני יכולה להבין את דבריה", כתבה בוקר על דבריה של איילון, והוסיפה: "פעמים רבות העריכה הוציאה דברים מהקשרם, גם אני נפגעתי מכך". בוקר אף הלכה כמה צעדים קדימה והציעה "להוציא מחוץ לחוק את התוכניות האלה שגורמות למשתתפים נזק נפשי ופיזי".
גם כוכבת הריאליטי ליטל סמדג'ה, שהשתתפה באותה העונה, העלתה טענות דומות לאלה של בוקר ושל איילון. "כמה שהיא צודקת", כתבה בהתייחס לדבריה של איילון. "מי כמוני יודעת מה זו 'ההתעללות עריכתית', וכמה נזק היא עושה. זה לקחת אדם ולהוציאו מהקשרו".
2 צפייה בגלריה
נאוה בוקר ב"הישרדות"
נאוה בוקר ב"הישרדות"
נאווה בוקר (שנייה מימין), מתוך "הישרדות"
(צילום: אור דנון)
שורד נוסף שהתייחס לריאיון הוא אוהד בוזגלו שהשתתף בעונה שעברה של הריאליטי. "כל מה שהיא אמרה נכון מבחינתה", אמר בוזגלו, "אני לא מתפלא ממה שהיא סיפרה כי יש הרבה דברים מתחת לפני השטח וכשבוחרים להגיע צריך להבין את זה. הדינמיקה של איך הדברים קורים לא תלויה בדמויות בלבד, אבל בסופו של דבר זה מה שזה וצריך להיות חזקים ולא לאבד את זה". לבסוף בוזגלו אף שלח עקיצה לכיוונה של איילון וכתב: "להישאר נאמנים לעצמנו ולבחור ליהנות מהכול. הרי בסופו של דבר זאת זכות ורק טלוויזיה, חוסן מנטלי ופרופורציות - הרבה היו רוצות להחליף עם אלה איילון, כל אחת והחבילה שלה".
מרשת נמסר בתגובה: "לכל משתתפי ומשתתפות תכניות הריאליטי ברשת ולמשתתפי ומשתתפות 'הישרדות' בפרט יש חלק בהצלחת הערוץ ואנו מייחלים לשגשוגם".