צילומים נדירים של אהובה עוזרי, סדרה על סיפור מעילת הענק של אתי אלון והעונה החדשה של "שטיסל": חברת yes השיקה היום (ב') את לוח השידורים שלה לקראת השנה הבאה.
בשל מגבלות הקורונה האירוע נערך בזום, שם הוצגו הסדרות והסרטים שצפויים לעלות. על פי yes, השנה ישודרו 31 הפקות ישראליות בהשקעה של 100 מיליון שקלים.

אחת הסדרות המרכזיות של השנה הבאה היא הדרמה "מעילה" המספרת את סיפורה של אתי אלון, שהורשעה במעילת ענק בבנק למסחר כדי לסייע לאחיה, עופר מקסימוב. את אלון מגלמת דאנה איבגי ואת מקסימוב מגלם יהודה לוי.
סדרה מרכזית נוספת שבה התגאו בחברה היא "מלכת היופי של ירושלים", על פי ספרה של שרית ישי לוי. הסדרה מגוללת את סיפורה של משפחת ארמוזה על פני שלושה דורות, ומככבים בה מיכאל אלוני, הילה סעדה, השחקנית הצעירה סוול אריאל, ישראל אוגלבו ועוד.
2 צפייה בגלריה
מתוך "מלכת היופי של ירושלים"
מתוך "מלכת היופי של ירושלים"
מתוך "מלכת היופי של ירושלים"
(צילום: נטי לוי, באדיבות yes)
עוד יעלו בשנה הבאה: הסדרה "בני אור" המבוססת על אירועים אמיתיים ובמרכזה נערים המתגוררים בשכונת בני אור בבאר שבע המרוויחים את כספם באמצעות מכירת סמים. השחקן מאור לוי מגלם בה ילד שרוצה לעזור לאביו (עמיר בניון) להיגמל מסמים, ולשם כך הוא זקוק לכסף. בסדרה מככבים גם עדן פינס, גיא עמיר, אמרי ביטון, ישי ללוש ועוד.
סדרה מרכזית נוספת היא "הטבח" בכיכובם של גורי אלפי, רותם סלע וגל תורן. העלילה עוסקת בנמרוד (אלפי), שמחליט לעזוב את עולם ההייטק עבור עבודה במסעדה של השף המוביל דורי (תורן), שנמצא בשותפות עסקית עם דמותה של סלע. הסדרה צולמה במטבח של מסעדת הרברט סמואל וחלק מהעובדים המצולמים בה הם טבחים ועובדי מטבח אמיתיים כמו מיכאל אהרוני, בנו של ישראל אהרוני.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הטבח"
מתוך "הטבח"
סלע, תורן ואלפי בסדרה החדשה "הטבח"
(צילום: אוהד רומנו, באדיבות yes)
גם הסדרה המצליחה "שטיסל" תשוב למסך אחרי מספר שנות היעדרות, ובנוסף, אמרו ב-yes, כי העונה הרביעית של "פאודה" נמצאת בשלבי כתיבה והיא צפויה לעלות לקראת סוף השנה הבאה.
בגזרת הסרטים הדוקומנטריים, yes תשדר את הסרט "אהובה עוזרי: צלצולי פעמונים", שחושף צילומים נדירים של הזמרת המנוחה משנת 1998, בזמן שהקליטה את אלבומה "צלצולי פעמונים".

סרט דוקומנטרי מסקרן נוסף הוא על כדורגלן העבר המבטיח, רוני קלדרון, שפרש ממשחק פעיל אחרי שהוחתם בקבוצת הפאר אייאקס אמסטרדם. מכאן חייו הלכו והדרדרו עד לכלא בבאר שבע, כשזמן קצר לפני סיום עונשו הוא נמלט מהכלא והגיע לברזיל, שם הוא נתפס ונגזרו עליו יותר מ-30 שנות מאסר. אך גם מברזיל הצליח קלדרון להימלט, ומאז נעלמו עקבותיו.
סדרות נוספות שצפויות לעלות: "למה מי מת" - סדרה חדשה בכיכובם של ליהי קורנובסקי ואורי עטיה ו"בת השוטר" - דרמת מתח יומית חדשה. גם הסדרה "ריקודי האש", פרי עטה של רמה בורשטיין, תצא לצילומים בקרוב. בנוסף, יעלו עונות חדשות לסדרות "הבוזגלוס", "יס מן", "מייקל", "המדובב", "פלמ"ח", "אבא מטפלת" ועוד.