אחת מתוכניות הרדיו המצליחות בישראל נכנסת לסכסוך משפטי: כשבועיים לאחר שנודע כי השדר דידי הררי עזב את תחנת הרדיו 103 לאחר שמונה למנכ"ל בתחנה המתחרה - רדיו תל אביב, כעת נשלח מכתב התראה שאוסר עליו להשתמש בתוכנית המזוהה עמו - "דידי לוקאלי".
1 צפייה בגלריה
נועה הררי חתונה דידי הררי
נועה הררי חתונה דידי הררי
דידי הררי
(צילום: אמיר מאירי)
במכתב שהגיע לידי ynet ושנשלח על ידי עורך הדין של רדיו 103, התחנה אוסרת על הררי להשתמש בתוכניתו אצל התחנה המתחרה. במכתב נכתב על ידי עורך הדין הלל סומר כי "על פי הסכם ההתקשרות בין הררי למרשתנו נאסר במפורש לעשות שימוש כלשהו בזכויות היוצרים בתוכנית, לרבות תכנים, דמויות, בדיחות, מערכונים, אלא בהסכמת הצדדים בכתב".
עוד נכתב: "למען הסר ספק, מרשתנו מודיעה לכם בזאת כי הסכמתה לא נתבקשה, וממילא לא ניתנה, לשימוש בתוכנית או באיזה ממרכיביה של התוכנית בידי דידי, במסגרת תחנתכם, והשימוש בהם אסור בהחלט".
ב-103 טענו גם כי אם אכן ייעשה שימוש כזה - דהיינו, התוכנית המיתולוגית תעלה לשידור ברדיו תל אביב, הם "לא יהססו לנקוט צעדים" וכי יהיה מדובר ב"הפרת חוזה".
כפי שנחשף ב-ynet, הררי כזכור עזב בתחילת החודש את 103 אחרי כמעט 30 שנות שידור. העזיבה קרתה בין היתר בעקבות העובדה שמאז פרוץ המלחמה לא שידר את תוכניתו בתחנה, כשבהנהלה טענו שמדובר בשיקולים כלכליים בשל קיצוצים.
תגובתו של הררי טרם הושגה.