התגעגעתם? רשת הכבלים האמריקנית שואוטיים עומלת בימים אלו על עונות חדשות לסדרות המצליחות שלה - "העשב של השכן" ו"האחות ג'קי" - כך מדווח הערב (ב') אתר "דדליין". על פי הפרסום, גם השחקניות האהובות מרי-לואיז פארקר ואידי פאלקו צפויות לחזור לתפקידיהן המקוריים.
2 צפייה בגלריה
מתוך "העשב של השכן" ו"האחות ג'קי"
מתוך "העשב של השכן" ו"האחות ג'קי"
מרי-לואיז פארקר ואידי פאלקו. מתוך "העשב של השכן" ו"האחות ג'קי"
(צילום מסך, באדיבות שואוטיים)
נציגי שואוטיים וליונסגייט, ששותפה גם בהפקת הסדרות והפצתן, לא הגיבו לפרסום, אך לפי דיווחים עונות חדשות של שתי אלו נמצאות כעת בשלבי פיתוח ראשוניים. מקורות הדגישו כי הפרויקטים עדיין נמצאים בעיצומם של תהליכי משא ומתן, אך התכנון הוא להשיקן כבר בשנת 2024.
חשוב לציין כי זו אינה הפעם הראשונה שדווח כי חידוש ל"העשב של השכן" נמצא בתהליכי פיתוח, וב-2019 אף פורסם באתר "וראייטי" שההפקה המחודשת תיקרא "העשב של השכן 4.20". עוד פורסם אז כי הסדרה תחזור לסיפורה של משפחת בוטווין, כעשור לאחר אירועי הסיום של הסדרה המקורית שנגמרה בעונתה השמינית ב-2012. האחות ג'קי לעומתה הסתיימה ב-2015, בתום העונה השביעית.
עם זאת, בריאיון שפורסם היום ב"ווראייטי" הגיב לדברים השחקן ג'סטין קירק, שגילם את אנדי בוטווין בסדרה, ואמר: "כמעריצים, אתם באמת רוצים לראות את כולנו חוזרים זקנים? כשהגענו לעונה שמונה, לדעתי כבר לא חשבנו שאנחנו צריכים להמשיך לעשות את זה. תראו, אני אוהב את האנשים האלה, ואני אוהב את הדמות הזו, אבל אני ככל הנראה יודע על זה בדיוק כמוכם".
2 צפייה בגלריה
מתוך "העשב של השכן"
מתוך "העשב של השכן"
ג'סטין קירק ומרי-לואיז פרקר. מתוך "העשב של השכן"
(צילום מסך, באדיבות שואוטיים)
נוסף על כך, קירק הודה שהוא גם שמע דיבורים על כך לאחרונה, אך ציין כי עד לזמן זה עוד לא נעשתה פנייה לסוכנים שלו בנושא: "אני יודע שדיברו על זה, שמעתי שמועות על מגעים שונים בעבר בנושא. פעם שמעתי על זה שיש רעיון לפריקוול עם דמויות צעירות יותר, כשאז פשוט רואים אותנו בהבזקים שקופצים קדימה בזמן. לאחרונה שמעתי על הרעיון לחידוש שוב, אז אולי הם מנסים לגרור את הגופה העייפה הזאת עוד קצת".
כשנשאל אם יסכים לחזור לתפקיד שלו כגיסה של הדמות הראשית, ננסי בולדווין, ענה: "זו שאלה של 64,000 דולר. אני מניח שנצטרך לראות מה זה יהיה. אהבתי כשעשו חידוש ל'טווין פיקס', יש משהו מרגש בלראות באנשים אלו חלק ממה שאתה היית פעם. יש בזה משהו מגניב. אבל חייב להיות סיפור לספר, או סיבה כלשהי לעשות את זה. אז נראה".