בעקבות סרטון תקיפת המאבטח המבוגר והגשת כתב האישום נגדו - דייר "האח הגדול", אלימלך קשתי, הודח הלילה מהבית שבנווה אילן.
2 צפייה בגלריה
אלימלך קשתי
אלימלך קשתי
אלימלך קשתי
(מיכה לובטון)
כפי שפורסם ב-ynet, אתמול (ד') התכנסה ועדת האתיקה של "האח הגדול", שבה חברים גורמי רפואה ומשפט, כדי לדון על שאלת הישארותו בבית האח. בתום שיחות ארוכות הוחלט להדיח את קשתי מהבית אחרי ארבעה ימים בלבד.
מההפקה נמסר: "לאחר דיונים רבים ובדיקות יסודיות, רשת והפקת 'האח הגדול' החליטו לאפשר לדייר אלימלך קשתי לצאת מבית 'האח הגדול', על מנת שיוכל להתמודד עם הטענות שנשמעו נגדו בימים האחרונים ועל מנת שיתאפשר לו להשמיע את גרסתו. מעורבותו של אלימלך קשתי באירוע תתברר בבית המשפט, ולא בבית 'האח הגדול' או בתקשורת. אלימלך זכאי להליך הוגן ולבירור ענייני של המקרה שלו. בדקות הקרובות ייצא אלימלך קשתי מהבית".
המקרה המדובר התרחש לפני כשנה וחצי, כשאלימלך קשתי הגיע עם אחיו, טום קשתי, שהשתתף בעבר במספר תוכניות ריאליטי, הגיעו לבקר חבר בבניין סיטי טאוור בתל אביב. על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב, אלימלך הגיע עם אופניים, אולם המאבטח הסביר כי הכניסה עימם אינה מתאפשרת דרך הלובי בגלל הנחיות המקום.
2 צפייה בגלריה
אלימלך קשתי מתוך "האח הגדול"
אלימלך קשתי מתוך "האח הגדול"
אלימלך קשתי מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך)
השניים נכנסו למרות זאת והמאבטח הזיז את חברם עם ידו ונכנס למעלית על מנת למנוע את עלייתם לבית החבר. אחרי מספר שניות, לפי המתואר בכתב האישום, דחף קשתי את המאבטח בן ה-68 בגרונו באמצעות ידו, בעוד שטום דחף את המאבטח בעוצמה עד כדי שנפל על הרצפה ומשקפיו נשברו. כשהמאבטח הרים את משקפיו - נצמד אלימלך קשתי למאבטח, דחף אותו בבית החזה ואז אחז בזרועו השמאלית האחורית של המאבטח וצבט אותה תוך שהוא דוחף את המאבטח. אלימלך קשתי לא הסתפק בזה - ושוב דחף את המאבטח. לאחים קשתי מיוחסת עבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש ונזק לרכוש במזיד.