אחרי המחאה שהחלה אתמול (א'), אביב גפן מודיע כי יפצה את כל מי שלא יכול היה להגיע לנשף הרוק בפארק הירקון.
1 צפייה בגלריה
מתוך נשף הרוק של אביב גפן
מתוך נשף הרוק של אביב גפן
מתוך נשף הרוק של אביב גפן
(צילום: רז גרוס)
גפן כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "לכל הקהל היקר שלי שלא הצליח להגיע לנשף הרוק בפארק הירקון. אני וההפקה מבינים את האכזבה מכך שהמצב הבטחוני מנע מכם לחגוג איתי וחשוב לנו להעניק לכם את החוויה המלאה - כרטיסים ללא תשלום למופע הגדול והמושקע ביותר שלי - נשף רוק 12, שיתקיים בעוד כמה חודשים".
גפן הוסיף: "אנחנו מבטיחים לכם הפתעות ואירוחים מיוחדים כיאה לכל נשף רוק. את הרישום לכרטיסים לנשף רוק 12 תוכלו לבצע - באמצעות הקישור המצורף אליכם באמצעות קופת תל אביב הוראות למימוש הכרטיסים. כמובן שהכרטיסים ימומשו בהתאם לאזור אליו נרכשו (דשא, גולדן, VIP). נתראה".
כתבות נוספות בנושא:
כזכור, המחאה נגד הפקת המופע, שנערך בחמישי האחרון בהתאם להנחיות פיקוד העורף, החלה אתמול. זאת לאחר שרוכשי כרטיסים שנבצר מהם להגיע בשל מבצע "מגן וחץ" וביקשו פיצוי - נענו בכך שלא יקבלו החזר ושרק מי שמתגורר בעוטף עזה זכאי לפיצוי.
בשל כך נפתחה קבוצת ווטסאפ שבה התאחדו מאות אנשים שאיימו כי אם לא יקבלו מענה - לא יהססו לפנות לתביעה ייצוגית. "ביזיון!", אמרה שירה בשיחה עם ynet. "התקשרנו לקבל זיכוי עבור ההופעה של אביב גפן ולא מוכנים לזכות אותנו! מזכים רק את תושבי העוטף בלבד. שיתביישו".