הצעה כספית תמורת הצבעה בגמר "הישרדות"? בערוץ רשת ניסו להסתיר את הבדיקה, אבל כעת מודים כי נבדקת טענה לפיה המתמודד ישראל אוגלבו הציע למתמודד בני ברוכים מאה אלף שקלים תמורת הצבעה בגמר שישודר הערב (א').
1 צפייה בגלריה
ישראל אוגלבו ב"הישרדות"
ישראל אוגלבו ב"הישרדות"
ישראל אוגלבו ב"הישרדות"
(צילום: אור דנון)
לפי גורמים המעורים בפרטים, מיד עם חזרתם מהפיליפינים המתמודד אסי בוזגלו ערך שיחה עם ברוכים, שבה תהה האם ברוכים קיבל הצעה כזו מאוגלבו. לדברי הגורמים, בוזגלו טען בפני מקורביו כי אף יש לו הקלטה של ברוכים אומר את הדברים, אולם בשיחות שנערכו בחזרות לגמר - הנושא עלה ומתמודדי העונה קיבלו רושם שההצעה נאמרה בצחוק.
אחד המתמודדים אמר ל-ynet: "על האי דיברנו בינינו כל הזמן ואמרנו שנחלק בינינו את הפרס, אף אחד לא חשב שזה ברצינות". מתמודד אחר סיפר כי "הייתה שיחה מיד עם החזרה מהאי, בין בוזגלו לברוכים, וברוכים הרגיש שזאת הייתה שיחה מוזרה. הוא לא הבין מה תכליתה".
כעת מודים בערוץ רשת כי הם מקיימים בדיקה בנושא. בוזגלו סירב להגיב לדברים, מטעמו של אוגלבו לא נמסרה תגובה - ואילו את ברוכים לא ניתן היה להשיג.
מהפקת "הישרדות" נמסר: "כל טענה שעולה בכל העונות של 'הישרדות' נבחנת במלוא הרצינות על ידי חברת ההפקה ובעלת הפורמט, וכך גם הפעם".