השחקנית נדיה די צ'לו, הזכורה מתפקידה כנדיה בטלנובלה "קטנטנות", נמצאת בימים אלה במרכזה של סערה בארגנטינה, לאחר שבעלה ואבי שני ילדיה, פרננדו מיליאנו, נעצר בחשד לאחזקת סמים. את האצבע המאשימה היא מפנה כלפי העיתונאי אנחל דה בריטו, שחשף בתוכניתו את הפרשה, ורומזת כי ה"מאפיה" אחראית לסמים שנמצאו, אך לא יורדת לפרטים נוספים מתוך חשש לחייה ולחיי ילדיה.
3 צפייה בגלריה
נדיה די צ'לו
נדיה די צ'לו
נדיה די צ'לו
(צילום: מתוך קטנטנות, אינסטגרם)
די צ'לו הגיבה לדברים בפוסט שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה, בו סיפרה: "מישהו שמכיר אותי, ונפשו רקובה מן היסוד, העביר מידע לערוצי התקשורת. האדם הזה הרס ורמס אותי בכל דרך אפשרית... היום איבדתי את כל האושר שהיה בי. מעולם לא ראיתי את עצמי מעורבת בדברים שליליים והקריירה שלי מעולם לא הייתה מבוססת על שערוריות, אלא על אהבה רבה ועל הרצון להעניק שמחה גם בזמנים שבהם הלב שלי היה שבור.
"אני מאוד מתקשה לכתוב כי אני לא מפסיקה לבכות, ולא מצליחה להבין למה יש כל כך הרבה רוע. יש כאן כל כך הרבה אנשים שסובלים בגלל מה שקרה. אני לא מתכוונת לדבר על זה כי אני לא מסוגלת, אם אעשה את זה, רבים מאיתנו מסתכנים - אני, כמו גם הילדים שלי. אני רק יכולה לומר שיש בעולם הרבה מאפיות ואנשים רעים. בדיוק כמו אותם אנשים שמרשים לעצמם לכתוב לי אינספור דברים נוראיים ומרגישים שיש להם את הזכות להאשים אותי, כשהם מתבססים אך ורק על משהו ששמעו בחדשות, בלי להכיר או לדעת את האמת. כולכם מראים בדיוק מי אתם באמת, והעולם הוא עגול והכל חוזר חזרה בחיים האלה".
3 צפייה בגלריה
נדיה די צ'לו ובעלה פרננדו מיליאנו
נדיה די צ'לו ובעלה פרננדו מיליאנו
נדיה די צ'לו ובעלה פרננדו מיליאנו
(צילום: מתוך חשבון האינסטגרם)
כאמור, די צ'לו כועסת על אנחל דה בריטו שפרסם בתוכנית שלו Los Angeles de la Mañana (מלאכי הבוקר, בתרגום חופשי) כי מיליאנו נעצר על אחזקת קילו קוקאין, אל.אס.די ותשעה עציצי מריחואנה. בפשיטה שנערכה על ידי המשטרה, נמצאו "מכונית אאודי, אופנוע ומחשב גנובים. כמו כן, סמים וחפצים הקשורים למסחר - שקיות, ניירות, כלי חיתוך וחומרים כימיים". בנוסף, נמצא תיק עם אקסטזי וכדורים נוספים.
בפוסט שכתבה די צ'לו היא אומנם לא הגיבה ישירות למעשים המיוחסים לבעלה, אך כן ביקשה לומר תודה לכל אלה שדואגים לה: "אני רוצה להודות לכל אותם אנשים שתומכים בי, כותבים לי ומבטאים מולי את הסולידריות שלהם במילים חמות ואוהבות. אני עוברת את התקופה הכי קשה שהייתה לי בחיי... לא איעלם מהרשתות החברתיות, לא עשיתי דבר ואין לי סיבה לעשות את זה. המון זמן אני כבר סובלת בשקט ומתנהלת בחוזקה ובחוסן למען הילדים שלי, הדבר הזה לא ינצח אותי ולא אתן לזה להרוס אותי.
3 צפייה בגלריה
קטנטנות
קטנטנות
נדיה (בשורה התחתונה במרכז), מתוך "קטנטנות"
"אתם עוזרים ללב שלי להחלים עם התגובות וההודעות שלכם! אף אחד לא מבין מה קורה לבן אדם שחי תשעה חודשים בתוך סיוט מתמשך, ואם יש משהו שלמדתי מכל מה שעברתי זה להבין שכשאת במיטבך, המון אנשים מתגודדים סביבך - אבל כשאת נופלת אין לך אף אחד. איבדתי הכל, אבל למדתי המון - במיוחד עליי. היום אני מעריכה ומחבקת את עצמי, ולא ארשה לאף אחד לדרוך עליי או לדבר עליי בלי להכיר אותי. שולחת לכם חיבוק חזק".