המוזיקאי הבריטי אלטון ג'ון (72) נאלץ לקטוע את הופעתו מכיוון שלא הצליח להמשיך לשיר. ג'ון, שהופיע היום (א') בעיר אוקלנד בניו זילנד במשך למעלה משעתיים, איבד תוך כדי ההופעה את קולו באופן מוחלט ונאלץ לרדת מהבמה. הוא הודיע למעריציו שהוא חולה בדלקת ריאות לא טיפוסית (Atypical pneumonia), מחלה המשפיעה על דרכי הנשימה שמזכירה הצטננות.
ג'ון, שרק לאחרונה זכה בפרס האוסקר בקטגוריית השיר המקורי, אותו קיבל מגל גדות, ביצע את Daniel, אחד מלהיטיו הגדולים, ותוך כדי הבין שהוא פשוט לא מצליח להמשיך בהופעה. הוא התנצל בפני הקהל ועזב את הבמה בדמעות. "איבדתי לגמרי את הקול. אני לא יכול לשיר. אני צריך ללכת, מצטער". על אף קיצור ההופעה, מעריציו קיבלו זאת בהבנה ובאהבה, ומחאו לו מחיאות כפיים סוערות כשירד מהבמה.
במהלך ההופעה, עוד לפני שנקטעה, חש אלטון ברע וירד מהבמה ונבדק על ידי רופא. הוא חזר כעבור כמה דקות לחוצות והמשיך במופע כשהוא מרגיש יותר טוב. עם זאת, מאוחר יותר בערב אמר ג'ון "אני לא יודע כמה זמן עוד אוכל לשיר, לא נשאר לי דבר. אני אנסה, אבל אני לא יכול להבטיח כלום".

בסיום הערב, התנצל ג'ון בפני הקהל והמעריצים, ובפוסט שפרסם באינסטגרם כתב: "ניגנתי ושרתי מכל ליבי עד שלא יכולתי לשיר יותר. אני מאוכזב, נסער עמוקות ומצטער. נתתי את כל מה שהיה לי… תודה רבה לכולם על התמיכה יוצאת הדופן והאהבה שהראתם לי הלילה במופע. אני אסיר תודה לנצח". מעריצים רבים הגיבו לפוסט באהבה ושלחו לג'ון איחולי בריאות.
לג'ון מתוכננות הופעות נוספות בניו זילנד בתאריכים 18 ו-20 בפברואר במסגרת סיבוב הופעות הפרישה שלו, ולפי הדיווחים הן יתקיימו כסדרן. זו לא הפעם הראשונה שג'ון מתמודד עם בעיות רפואיות, שגרמו בין השאר להכרזה על הפרישה שלו לפני כשנה. לפני שנתיים הוא בילה שני לילות במחלקת טיפול נמרץ ו-12 ימים באשפוז בעקבות זיהום חיידקי חמור, שבו לקה בסיבוב הופעות בדרום אמריקה. בנוסף חשף כי התמודד בעבר עם סרטן הערמונית.