פרסום ראשון: הזוגיות המקצועית המצליחה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מסתיימת - ובכך גם תוכנית הטלוויזיה "אופירה וברקוביץ'", שלא תשוב למסך.
2 צפייה בגלריה
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתוכנית "אופירה וברקוביץ'"
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתוכנית "אופירה וברקוביץ'"
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתוכנית "אופירה וברקוביץ'"
(צילום מסך: קשת 12)
תוכנית האירוח, שנחשבת לאחת מהיציבות של קשת מאז פיצול ערוץ 22 אי שם ב-2017, לא שודרה מאז פרוץ המלחמה.
בתחילה, בקשת ניסו לשנות את המשבצת של התוכנית ואת אופייה בשל האירועים הקשים ובשל הרצון להתעסק בסיפורים וגיבורי השעה, אולם ברקוביץ' סירב - ואסייג הגישה לצד פרטנרים אחרים.
עם זאת, מאוחר יותר הוצע לברקוביץ' לחזור להגיש את התוכנית הרגילה כפי שהתנהלה טרם המלחמה - ואף לאותה משבצת שידור (שישי ב-18:00) - אולם גם אז כדורגלן העבר סירב. על פי גורמים, הפעם נבע הסירוב בשל היחסים הרעועים עם אסייג, כשלדבריהם זעמו נבע מכך שהיא המשיכה הלאה בלעדיו, ויותר מכך, הוא ביקש להתיר את החוזה שלו בערוץ.
בימים האחרונים נעשו מספר ניסיונות לשכנע את כדורגלן העבר לחזור בו מהחלטתו, ולפי גורמים אף הוצעו לו אלטרנטיבות נוספות - אולם הוא נצמד להחלטתו וביקש לסיים את דרכו בערוץ - ובכך תרד אחת מתוכניות הראיונות המובילות בשנים האחרונות בטלוויזיה.
2 צפייה בגלריה
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'
(צילום: טל שחר)
בתוך כך, מי שצפויה לשלם את מחיר הפרידה המקצועית היא גם תוכנית הרדיו היומית שהשניים משדרים כבר למעלה מעשור, כשגם אותה לא שידרו יחד מאז תחילת המלחמה. על פי ההערכות, ברקוביץ' ירצה להמשיך בטלוויזיה, כשהאופציה שסיפר לחבריו היא לעבור לערוץ רשת המתחרה.
תוכנית הטלוויזיה "אופירה וברקוביץ'" עלתה לאוויר בשנת 2017, אחרי שעיתונאית הספורט המובילה וכדורגלן העבר הפופולרי העבירו את הזוגיות הרדיופונית שלהם מרדיו תל אביב למסך הקטן.
עד מהרה, התוכנית בערב שישי הפכה לזירה מרכזית למדי בפוליטיקה הישראלית, וגם הצליחה לייצר סערות רבות לאורך השנים, בעיקר בשל התבטאויות שונות של ברקוביץ'.
אייל ברקוביץ' מסר בתגובה: "תודה לקשת על הבמה הנהדרת שנתנה לי".
אופירה אסייג מסרה בתגובה: "מאז 7 באוקטובר כל החיים שלנו השתנו, המדינה השתנתה וגם אנחנו. כולי תקווה שהמלחמה הארורה הזאת תסתיים, שהחיילים יחזרו הביתה והחטופים יחזרו הביתה ונוכל כולנו לחזור לשגרה שפויה יותר. כל השאר פחות חשוב כרגע".
בקשת אישרו כי אייל ברקוביץ' ביקש לסיים את החוזה ומסרו: "נפרדנו כידידים, ברקו ימשיך להיות רצוי ומוזמן לקחת חלק בתוכניות הערוץ".