השחקנית כריסטינה אפלגייט חשפה אמש (ב') כי אובחנה כחולה בטרשת נפוצה - מחלה כרונית התוקפת את מערכת העצבים, ובמקרים מסוימים עלולה להוביל לפגיעה בתנועה ואף לנכות.
1 צפייה בגלריה
כריסטינה אפלגייט
כריסטינה אפלגייט
כריסטינה אפלגייט
(צילום: AP)
"היי חברים", צייצה אפלגייט בת ה-49, "לפני כמה חודשים אובחנתי כחולה בטרשת נפוצה. זה היה מסע מוזר. אבל זכיתי לתמיכה רבה מאנשים שאני מכירה שגם סובלים מזה. זו הייתה דרך קשוחה. אבל כמו שכולנו יודעים, הדרך ממשיכה הלאה. אלא אם איזה אידיוט חוסם אותה".
לבד מאפלגייט, בשנים האחרונות חשפו מספר סלבריטאים כי גם הם סובלים מטרשת נפוצה - ביניהם השחקנית סלמה בלייר ("הלבוי"), השחקנית ג'יימי לין סיגלר ("הסופרנוס") וג'ק אוסבורן, בנו של אוזי אוסבורן.
אפלגייט פרצה לתודעה בסוף שנות ה-90, כאשר כיכבה בסדרה הקומית הפופולרית "נשואים פלוס". לפני כשנתיים, אחרי כמה תפקידים קולנועיים (ביניהם בקומדיה "אמהות רעות" וסרט ההמשך שלה), חזרה לככב על המסך הקטן בסדרת המתח הקומית "בשבילי אתם מתים" של נטפליקס, עבורה הייתה מועמדת לפרסי אמי וגלובוס הזהב.
ב-2008, אחרי שהתגלה אצלה סרטן השד, עברה אפלגייט כריתת שד כפולה למרות שהגידול התגלה רק באחד מהם. לאחר מכן הודיעה כי החלימה לחלוטין.