בעקבות האסון הכבד בהר מירון, הופעות תרבות רבות שתוכננו להתקיים בימים הקרובים מתבטלות או נדחות.
להקת התקווה 6 הודיעה על ביטול ההופעה שאמורה הייתה להתקיים הערב (ו') באמפי שוני. הסולן עמרי גליקמן כתב באינסטגרם: "טוב, זה קשה. קמנו הבוקר לאבל כבד בעקבות האסון בהר מירון, כנראה אחד הכואבים שהיו פה. אנחנו מרכינים ראש. לבנו ‏עם משפחות הקורבנות ותפילותינו לפצועי האירוע. זהו זמן לאחדות, זיכרון ואבל". הלהקה הודיעה כבר כי היא תופיע בשוני בשבוע הבא.
2 צפייה בגלריה
התקווה 6 באולפן ynet
התקווה 6 באולפן ynet
התקווה 6 באולפן ynet
(צילום: רז גרוס)
גם הזמרת זהבה בן, שאמורה הייתה להופיע מחר בהיכל התרבות במעלה אדומים, הודיעה כי תדחה את הופעתה לשבוע הבא. בעז שרעבי, שאמור היה להופיע בזאפה ירושלים, הודיע אף הוא על ביטול ההופעה. אליהם מצטרפות האחיות כרקוקלי שדחו בשבוע את ההופעה שאמורה הייתה להיערך מחר ברידינג 3 בתל אביב.
במועדון בארבי בתל אביב הודיעו על דחיית הופעותיה של נגה ארז מחר וביום ראשון, והוסיפו כי ימסרו הודעות על תאריכים חלופיים. הופעתה ביום שני צפויה להתקיים כרגיל. ההופעה של איתי לוי בפתח תקווה בוטלה גם היא, לפי הודעת העירייה.
בנוסף, הדג נחש, בית הבובות, לוסיל קרו, אלישע בנאי ושירי מימון, שהיו אמורים כולם להופיע במוצאי שבת, הודיעו גם הם על ביטול ההופעות המתוכננות. חלקם כבר קבעו תאריכים חדשים.

2 צפייה בגלריה
נגה ארז
נגה ארז
נגה ארז
(צילום: שי פרנקו)
גם מספר קומיקאים הצטרפו לגל הביטולים: שלום אסייג ביטל את ההופעה שאמורה הייתה להיערך בזאפה הרצליה ביום ראשון, ישראל קטורזה ביטל את ההופעה שנקבעה למחר במיני ישראל וחן מזרחי ביטל את ההופעה שאמורה הייתה להיערך בנס ציונה. "לא רואה את עצמי מסוגל לעמוד על הבמה ולהצחיק בימים כאלה", כתב מזרחי באינסטגרם.
בתיאטרון הבימה מסרו כי במהלך ההצגה "בוסתן ספרדי" שתתקיים מחר, השחקנים והקהל יתבקשו לעמוד למשך דקה.
בתוך כך, הממשלה אישרה את ההכרזה על יום אבל לאומי ביום ראשון, במסגרתו דגלי המדינה יורדו לחצי התורן במבני הציבור, מחנות צה"ל ובנציגויות ישראל בחו"ל. בעקבות ההכרזה, שר התרבות והספורט חילי טרופר קרא להימנע מקיום הופעות תרבות ומשחקי ספורט ביום הזה. "זה הזמן לערבות הדדית. עלינו לכבד את זיכרון הנספים באסון הר מירון ולהפסיק את פעילויות התרבות והספורט. ראוי להימנע מקיום כל אירוע, משחק או מופע. חברה שיש בה סולידריות היא חברה שכואבת ומתעצבת כשמישהו אחר נופל", אמר טרופר.