חמישה ימים לאחר גמר אירוויזיון, הנציגה הישראלית נועה קירל, נפגשה היום (ה') עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, שבירכו אותה על הגעתה למקום השלישי בתחרות. "לדעתי ניצחת", אמר נתניהו לקירל לאחר שסיפרה על הימים הארוכים בחדר החזרות וכי "המשלחת הישראלית הייתה הכי בולטת באירוויזיון".
המפגש של נועה קירל אצל ראש הממשלה
(איתי בית-און/לע״מ)
"זו חוויה שלא שוכחים כל החיים, אז רציתי שכולם ייהנו", סיפרה קירל. "יש בי חלק שמדביק את כולם בתוך המשלחת, אז אני תמיד צריכה לשגר אנרגיות טובות וביטחון. גם אחרי ימים ארוכים של חזרות, היה לי חשוב להרים את המורל ולהיות עם חיוך על הפנים. המשלחת הישראלית הייתה בהחלט הכי בולטת באירוויזיון".
2 צפייה בגלריה
נועה קירל במפגש עם ראש הממשלה ורעייתו
נועה קירל במפגש עם ראש הממשלה ורעייתו
נועה קירל במפגש עם ראש הממשלה ורעייתו
(צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ)
"בגלל זה היית צריכה לנצח. מבחינתי ניצחת, יש שם הרבה מאמץ פיזי ונפשי", אמר נתניהו. גם רעייתו, שרה נתניהו, בירכה את קירל ואמרה "נשארנו ערים בשביל לצפות. ראו שאת בשיא הכושר, אבל גם בשיא הרצון. אני ראיתי את זה בעיניים שלך, בסוף הכול מגיע מבפנים".
עוד סיפרה קירל על האימפקט החיובי מאז הגמר הגדול, ואמרה כי "כבר מתחילים לראות שהשיר מצא בכל המצעדים ברחבי אירופה וארצות הברית. זה מדהים, אנשים נחשפו אלי לפני חמישה ימים, באירוע הגמר. זאת דחיפה מאוד משמעותית. אמרתי לעצמי 'אני, נועה הקטנה מרעננה, צעדתי עם דגל ישראל מול 200 מיליון איש', זה נתן לי המון אנרגיה ותחושה של שליחות".
2 צפייה בגלריה
נועה קירל במפגש עם ראש הממשלה ורעייתו
נועה קירל במפגש עם ראש הממשלה ורעייתו
נועה קירל במפגש לכבוד זכייתה במקום השלישי בתחרות האירוויזיון
(צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ)
"הרצון לכבוש ולהצליח מגיע מבפנים", הוסיפה. "אני נהנית ממה שאני עושה, אני אוהבת לשמח אנשים, זה נותן לי עוד יותר מוטיבציה לעבוד קשה, זה גם משהו שראיתי בבית, ההורים שלי תמיד קמו מוקדם והלכו לעבוד".
בסיום הפגישה, שבה נכחו גם הוריה של קירל, אחיה ומנהלה רוברטו בן שושן, פנתה שרה נתניהו להוריה של קירל ואמרה "הצלחתם לעבוד ולגדל ילדים, זה לא עניין של מה בכך. עכשיו קחו אוויר, בשביל שהיא תישאר בפסגה", ואילו נתניהו חתם והמליץ לקירל, "תמיד תשמרי על איזון".
נשיא המדינה הרצוג בירך גם הוא את קירל על הופעתה באירוויזיון, כשניהל יחד עם רעייתו מיכל שיחת וידאו בסמארטפון עם הזמרת.
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל מברכים את נועה קירל אחרי שובה מהאירוויזיון
"נועה'לה, היית מהממת", אמר לה הרצוג, "ממש היה מרגש לראות אותך, והבכי בסוף בכלל הראה את הכל".