אחרי שנים של שתיקה, בריטני ספירס תופיע בבית המשפט בחודש יוני הקרוב כדי להעיד על הקרב המשפטי מול אביה, שמשמש כאפוטרופוס החוקי שלה. עורך דינה של הזמרת ביקש שבית המשפט ישמע את עדותה, השופטת נענתה לבקשה והדיון יתקיים ב-23 ביוני.
במהלך 13 השנים האחרונות, ספירס נמצאת תחת שליטת אביה, שמנהל את הקריירה שלה ואת חייה הפרטיים בטענה שהיא אינה כשירה לכך. אביה טוען שהיא לא כשירה לקבל החלטות באופן עצמאי וזקוקה לשיקום נפשי, אך במהלך השנים הללו היא הספיקה להוציא ארבעה אלבומים, לצאת לשלושה סיבובי הופעות ברחבי העולם (כולל גיחה מוצלחת לישראל), להופיע כשופטת ב"אקס פקטור" ולהרוויח מאות מיליוני דולרים - כשעל כולם אביה שולט באופן מוחלט.
לפני כשנתיים, ספירס הודיעה במפתיע שהיא לוקחת הפסקה מהקריירה ומבטלת את הופעותיה הקרובות בעקבות מצבו הבריאותי של אביה. אבל בהמשך, אתר TMZ דיווח שהיא אושפזה בניגוד לרצונה במוסד פסיכיאטרי, ובאותה השנה אף התקיים משפט שבו היא דרשה לבטל את השליטה של אביה בחייה ולהעביר אותם לגורם משפטי נטרלי.
1 צפייה בגלריה
תמונה של בריטני ספירס
תמונה של בריטני ספירס
מתוך הסרט "לשחרר את בריטני"
(צילום: באדיבות יס)
בשנה האחרונה מצבה המשפטי של ספירס שוב עלה לכותרות, בעיקר בזכות הסרט התיעודי "לשחרר את בריטני" העוסק בתנועה FreeBritney# הקוראת לשחרר את ספירס מחזקת אביה. הסרט עוקב אחרי נקודות השיא והשפל של הקריירה שלה ומתאר את הקרב המשפטי מול אביה. ספירס הגיבה לסרט ואמרה שהיא לא צפתה בכולו, אבל שהובכה מהקטעים שכן ראתה, ושהצפייה גרמה לה לבכות במשך שבועיים.