השחקנית רותם סלע זכתה בפרס הפנורמה בטקס הטלוויזיה סירייס מאניה שנערך הערב (שישי) בצרפת. גם השחקנית גל מלכה, שמככבת עם סלע בסדרה "גוף שלישי", לקחה הביתה את פרס השחקנית בקטגוריית פנורמה. זוכה ישראלי נוסף הוא השחקן ערן נעים, על משחקו בסדרה "לא רחוק מכאן" שביים ירון שני, וטרם שודרה.
1 צפייה בגלריה
מתוך 'גוף שלישי'
מתוך 'גוף שלישי'
רותם סלי ויהודה לוי, מתוך "גוף שלישי"
(צילום: קשת 12)
סלע ומלכה, שהגיעו כבר בתחילת השבוע לפסטיבל, חזרו ארצה ושבו לצרפת היום עם היוודע דבר זכייתן. הסדרה עצמה של קשת לא זכתה בפרס, אך שתי השחקניות שלה חוזרות עם פסלון לישראל.
סדרה ישראלית נוספת שעשתה כבוד בפסטיבל אך חזרה עם ידיים ריקות היא "שמיים אדומים" שתעלה לשידור ברשת, ונכנסה לקטגוריית 10 הסדרות הטובות בפסטיבל - אך כאמור, לא זכתה.
פסטיבל הטלוויזיה סירייס מאניה מאיר פנים לישראלים: רק בשנה שעברה זכה יהודה לוי בפרס השחקן על משחקו בסדרה "ריקוד האש", והסדרה "בלאדי מורי" זכתה בפרס הקומדיה. ב-2019 זכתה הסדרה הישראלית "רק להיום", שיצר הבמאי ניר ברגמן, בפרס חבר השופטים בפסטיבל הצרפתי. שנה לפני כן זכתה בפסטיבל הסדרה "על הספקטרום" בפרס הסדרה הטובה ביותר, וגם הסדרה הישראלית "כבודו" זכתה בפרס מטעם חבר השופטים בטקס הפרסים הבינלאומי ב-2017.