כבר לא יושבת רגל על רגל: מספר חודשים לאחר שנודע כי הפקת סרט ההמשך "וונדר וומן 3" בכיכובה נעצרה, נראה שגל גדות מוכנה להתקדם הלאה. עם מותחן ריגול חדש בכיכובה, ופרויקטים נוספים בקנה, כרגע היא בעיקר "מתרגשת לכתוב ולפתח את הסיפורים שמעניינים אותי ושאני נלהבת לגביהם", כך טענה בסוף השבוע בריאיון שהעניקה ל"טוטאל פילם".
3 צפייה בגלריה
גל גדות
גל גדות
גל גדות
(צילום: AP)
לאחר שהפציעה (ספוילרים) לרגע קצר בסרט "הפלאש", כמו גם למספר דקות ב"שהאזאם! 2: זעם האלים" ובמקביל בסצנת הסיום של "מהיר ועצבני 10", גדות טוענת שהיא כבר לא מחכה לטלפון שיצלצל: "העובדה שאני לא צריכה לשבת יותר בבית, בשקט, ורק לחכות להצעה הבאה שתגיע, גורמת לי להרגיש מועצמת".
עוד הבהירה הכוכבת הישראלית כי היא לא מתכוונת לעשות "רק את הפרויקטים שלי", אלא עדיין תעבוד במקביל גם כשכירה. "אבל עצם המחשבה שאני יכולה ליצור ולספר את מה שמעניין אותי, או לקבל רעיונות שנראים לי מרתקים מאנשים שרוצים לשתף איתי פעולה - זה מדהים. אני כל כך נהנית מהעשייה הזו, זה מחזיק אותי בחיים".
3 צפייה בגלריה
מתוך "לב של אבן"
מתוך "לב של אבן"
מתוך "לב של אבן"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
דבריה של גדות מגיעים בעקבות יציאת הסרט עתיר התקציב (כ-130 מיליון דולר) בכיכובה, "לב של אבן", שיעלה לשירות הסטרימינג של נטפליקס בחודש אוגוסט. גדות מגלמת סוכנת CIA, מעין גרסה נשית לדמותו של טום קרוז ב"משימה בלתי אפשרית", ולצידה מככבים גם ג'יימי דורנן ("50 גוונים של אפור") והשחקנית הבוליוודית אליה בהאט (RRR). על ההפקה חתומה בין היתר חברת ההפקות של גדות ובעלה, פיילוט ווייב, כשטום הרפר ("השמיים הם הגבול") מביים.
בחודשים האחרונים חטיבת הקולנוע של די-סי עברה מתיחת פנים רצינית ואת המושכות קיבלו הבמאי ג'יימס גאן והמפיק פיטר ספראן, כשאחת מההחלטות הראשונות שנעשו היו להקפיא את העבודה על "וונדר וומן 3" ולהודיע לבמאית שני הסרטים הקודמים, פטי ג'נקינס, על פיטוריה.
3 צפייה בגלריה
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
(צילום מסך)