ביטול נוסף בהופעה בינלאומית בישראל: להקת פאפא רואץ', שהייתה אמורה להגיע ארצה ולהופיע בפסטיבל של רובי ווילימאס בפארק הירקון, ביטלה את הגעתה.
1 צפייה בגלריה
להקת פאפא רואץ'
להקת פאפא רואץ'
להקת פאפא רואץ'
(צילום: Scott Gries/gettyimages)
מהפקת פסטיבל סאמר אין דה סיטי שיתקיים ב-31 במאי וב-1 ביוני בפארק הירקון בתל אביב נמסר כי "להקת פאפא רואץ' לא תיקח חלק בפסטיבל בארץ בנסיבות שאינן קשורות בהפקת הפסטיבל. כל יתר מופעי הפסטיבל יתקיימו כמתוכנן". עוד נמסר כי "רוכשי הכרטיסים שיבקשו, יקבלו החזר מלא לאמצעי התשלום שאיתו בוצעה ההזמנה. לצורך זיכוי למשרד הכרטיסים לאן".
באתר הרשמי של הלהקה המידע על ההופעה כלל לא הופיע כחלק מהטור הנוכחי, עוד לפני הביטול. על פי האתר "זה רוק רדיו", נשלחה פנייה ללהקה לגבי הגעתה לישראל, שהשיבה: "אנחנו לא מופיעים בתל אביב. זאת גם הסיבה שלא פרסמנו או שיתפנו משהו שקשור להופעה בתל אביב".
הפסטיבל כאמור ייערך ב-31 במאי וב-1 ביוני ובין האמנים שיופיעו אפשר למצוא את רובי וויליאמס כמובן, סם סמית', הדי ג'יי ההולנדי מרטין גריקס והזמר הבריטי קאלום סקוט שהתפרסם בתוכנית "גוט טאלנט בריטניה". בנוסף יופיעו לצידם גם זמרים ישראלים: סטטיק וגם הזמרת נונו.
פאפא רואץ' היא להקת מטאל שמקורה בקליפורניה והוקמה ב-1993. ללהקה 11 אלבומי אולפן, כשהאחרון ביניהם, Ego trip, שוחרר בשנה שעברה. ב-2001 היא הייתה מועמדת לשני פרסי גראמי.