הרכש המרשים של "גולסטאר": איאן זירינג, כוכב הסדרה "בוורלי הילס 90210", לוהק לתוכנית הריאליטי הוותיקה "גולסטאר" שמשודרת ב-HOT.
זירינג, שגילם את סטיב סנדרס בסדרה המיתולוגית, יצטרף לעונה הבאה של התוכנית שתצולם ביוון, ובכך יהפוך לאחד מהליהוקים המרשימים ביותר בתולדות הריאליטי הישראלי, אם לא המרשים שבהם.
2 צפייה בגלריה
איאן זירינג
איאן זירינג
איאן זירינג
(AP)
השחקן האמריקני בן ה-58 היה חבר קאסט ראשי בסדרה ואחד מכוכביה הגדולים ביותר. זירינג אף השתתף באיחוד שנערך ב-2019, ואמר בריאיון ל-ynet כי איחוד שכזה "יכול לקרות רק כשנמצאים בסביבה בטוחה שמזמינה אנשים להתנהג בחופשיות, ואני לא חושב שאי פעם עבדתי בסביבה בטוחה יותר או מזמינה יותר מאשר 'בוורלי הילס'. לא לשכוח שאני חבר של האנשים האלה ב-30 שנים האחרונות".
זירינג, כמו רוב חברי הקאסט של "בוורלי הילס 90210", התקשה לשחזר את ההצלחה הגדולה ההיא, ומוכר בשנים האחרונות בעיקר בשל תוכניות הריאליטי השונות שבהן השתתף, ביניהן הגרסה האמריקנית של "רוקדים עם כוכבים". אולם זירינג, שזכה לפרסום גם ככוכבי סרטי "שארקנדו", טרם הופיע בריאליטי מחוץ לגבולות אמריקה.
2 צפייה בגלריה
זירינג עם חבריו לאיחוד של "בברלי הילד 90210"
זירינג עם חבריו לאיחוד של "בברלי הילד 90210"
חברי הקאסט של "בברלי הילס 90210 - העונה החדשה"
(AP)
אפיזודה נוספת ברומן הישראלי עם כוכבי העבר של הסדרה היה לפני מספר שנים כשג'ני גארת' וטורי ספלינג הגיעו ארצה כדי להצטלם לקמפיין אופנה.
זירינג כאמור מצטרף לעונה החדשה של "גולסטאר" שתצולם ביוון - אבל הוא צפוי, כך מבטיחים בהפקה, להגיע ארצה על מנת להשתתף בפרמיירה של הסדרה, כשזו תתקיים. מ-HOT אישרו את בפרטים.