35 שנים אחרי שעלה לראשונה על הבמה בברודוויי, "פנטום האופרה", המופע הוותיק ביותר בהיסטוריה של התיאטרון הניו-יורקי, ייסגר סופית, כך הודיעה הפקתו לפנות בוקר (בין שישי לשבת).
2 צפייה בגלריה
פנטום האופרה
פנטום האופרה
פנטום האופרה
(צילום: AP)
המיוזיקל של אנדרו לויד וובר יציג בפעם האחרונה בהחלט ב-18 בפברואר 2023 ולאחריו יירד סופית. על פי "ניו יורק טיימס", הסיבה טמונה בהשפעתה של מגפת הקורונה על ענף התיאטרון, ו"פנטום האופרה" הוא הקורבן האחרון בשרשרת. למעשה, בתקופה האחרונה חלה צניחה עקבית בכמות הקהל שמגיע למופע הוותיק.
"'פנטום האופרה', המופע הוותיק ביותר בהיסטוריה של ברודוויי יירד מהבמה בעוד חמישה חודשים", נמסר מההפקה. המופע חזר לרוץ בספטמבר 2021 אחרי הפסקה ארוכה בשל מגפת הקורונה שאילצה את התיאטרון הנחשב לסגור את שעריו.
כרטיסים, מי שמתעניין, עדיין ניתן להשיג באתר הרשמי של ההצגה, כשאחרי חודש פברואר, מי שבכל זאת ירצה לצפות במיוזיקל, יאלץ להגיע ללונדון, שם הוא יציין כבר בחודש הבא 36 שנים לעלייתו לאוויר. אגב, השקת גרסה דוברת מנדרינית של המופע צפויה במהלך 2023.
2 צפייה בגלריה
הצגת הבכורה של "פנטום האופרה" ב-1988
הצגת הבכורה של "פנטום האופרה" ב-1988
חברי הקאסט המקורי מ-1988
(צילום: AP)
המחזמר האהוב מבוסס על הרומן מ-1910 של גסטון לרו ועלה לראשונה על הבמה ב-1986 בווסט אנד בלונדון. לברודוויי הוא הגיע ב-1988 וזכה בשבעה פרסי טוני, כולל המיוזיקל הטוב ביותר.