השחקן ג'ונתן מייג'ורס, שמככב בימים אלו בסרטים "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" ו"קריד 3", מואשם בתקיפה.
2 צפייה בגלריה
ג'ונתן מייג'ורס
ג'ונתן מייג'ורס
ג'ונתן מייג'ורס
(צילום: AP)
אמש (שבת) נעצר מייג'ורס (33) בניו יורק לאחר שהוגשה תלונה נגדו בידי אישה הטוענת שתקף אותה באלימות. האישה נלקחה לבית החולים עם "פציעות קלות בראשה וצווארה ובמצב יציב". לפי הודעת המשטרה מדובר ב-Domestic Dispute, קרי: עבירה של אלימות בתוך המשפחה, כך שנראה שהמתלוננת הייתה במערכת יחסים עם מייג'ורס.
"הוא לא עשה שום דבר רע", מסר נציגו של מייג'ורס למגזין "וראייטי", "אנו מצפים לנקות את שמו ואת העניין הזה".
בשנים האחרונות, אחרי שכוכבו דרך בסרט "האיש השחור האחרון בסן פרנסיסקו", הפך מייג'ורס לאחד מהשחקנים הצעירים המובילים והמדוברים בתעשייה ההוליוודית. הוא היה מועמד לאמי על תפקידו בסדרה "ארץ לאבקראפט" של HBO, ובימים אלו מככב בסרטים "קריד 3" והסרט Magazine Dreams, שם זכה לשבחים רבים על תפקידו כמפתח-גוף אובססיבי ומעורער.
2 צפייה בגלריה
מתוך "חלומות מגזין"
מתוך "חלומות מגזין"
ג'ונתן מייג'ורס, מתוך "חלומות מגזין"
(צילום: מתוך הסרט)
בנוסף, מייג'ורס מככב כנבל-העל קאנג הכובש בסרט החדש של אולפני מארוול, "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" - תפקיד שביצע לראשונה בסדרה "לוקי", גם היא מבית היוצר של מארוול. עבור החברה, הסתבכות אפשרית של מייג'ורס, במידה ותוכח אשמתו בנושא התקיפה, הינה בבחינת חדשות רעות מאוד, מאחר ודמותו של קאנג אמורה להוות את הנבל העיקרי החדש של "שלב 5" של היקום הקולנועי של מארוול (MCU) - בדומה לאופן שבו נבל-העל תאנוס (ג'וש ברולין) היווה את הבסיס לשלביו הקודמים של ה-MCU.