אד שירן הוא אחד האמנים המצליחים והאהובים בעולם עם רפרטואר מרשים של שירים וכמה מהאלבומים הנמכרים ביותר בעשור האחרון, אך בריאיון גדול שעלה איתו היום (ג') ב"רולינג סטון" הוא חושף שהשנה האחרונה בחייו הייתה לא פשוטה ומספר שמתמודד כבר שנים עם הפרעות אכילה.
2 צפייה בגלריה
אד שירן
אד שירן
אד שירן
(צילום: AP)
בחודש פברואר של השנה שעברה הלך לעולמו בגיל 31 מי שהיה חברו הטוב ביותר של שירן, ג'מאל אדוארדס מדום לב בעקבות צריכת קוקאין. "אני לא רוצה להתגבר על זה. אני הייתי שונא לדבר על זה ולא לחוש…", הוא אומר בדמעות. בלילה שלפני מותו של אדוארדס, שירן התכתב עם חברו המנוח על צילום קליפ ביום למחרת. "ו-12 שעות מאוחר יותר הוא מת. הוא לא היה צריך למות. גם לי היו רגעים שהייתי בדיכאון במהלך החיים, אבל לא באמת טיפלתי בזה עד השנה שעברה".
"הרגשתי שאני לא רוצה לחיות עוד. וההרגשה הזו הייתה איתי לאורך כל חיי, כאילו אני מתחת לגלים וטובע", סיפר שירן על ההתמודדות שלו הדיכאון. "אתה סוג של בתוך הדבר הזה ולא יכול לצאת משם. אבל חשבתי שאני אנוכי שאני מרגיש ככה, במיוחד בתור אב. באמת התביישתי בזה".
הטרגדיה הזו הגיעה במקביל לכך שאשתו של הזמר, צ'רי סיבורן, גילתה שיש לה גידול שדורש ניתוח בעת שהייתה בחודש השישי של ההריון, מה שמנע את הניתוח. "לא היה כלום שיכולתי לעשות לגבי זה", מסביר שירן. "הרגשתי חסר כוחות".
2 צפייה בגלריה
אד שירן
אד שירן
"אני לא מכיר רוקיסטים שהם לא אלכוהוליסטים או פיכחים, ואני לא רציתי להיות אף אחד מהשניים". אד שירן
(צילום: AP)
בהמשך הריאיון שירן מדבר על הרגלי השתייה שלו וההתמכרות שלו לאלכוהול וסמים. "תמיד אהבתי לשתות. חודשיים לפני שלירה נולדה, צ'רי אמר, 'אם יירדו לי המים, האם אתה באמת רוצה שמישהו אחר יסיע אותי לבית החולים?", הוא נזכר. "כי פשוט שתיתי המון. ואז היה לי את הקליק. אני זוכר שאמרתי לה, 'לא, האמת שממש לא'. ואני אף פעם לא רוצה להיות עצבני כשאני מחזיק את הילדים שלי. אף פעם. לשתות כמה בירות זה דבר אחר, אבל לסיים לבד בקבוק וודקה זה עניין אחר לחלוטין. אני לא מכיר רוקיסטים שהם לא אלכוהוליסטים או פיכחים, ואני לא רציתי להיות אף אחד מהשניים".
שירן גם נאבק לא מעט עם דימוי הגוף שלו ובמשך שנים נאלץ להתמודד עם הפרעות אכילה. "עבדתי עם ג'סטין ביבר ושון מנדס ושאלתי את עצמי למה אין לי קוביות בבטן, ותהיתי למה אני כל כך שמן?", הוא נזכר. "אז מצאתי את עצמי עושה את מה שאלטון (ג'ון) דיבר עליו בממואר שלו, זולל אוכל, ושוב עליתי במשקל.
"יש דברים מסוימים שאני מרגיש מאוד לא נוח לדבר עליהם כגבר. אני יודע שאנשים הולכים להסתכל על זה בצורה מסוימת, אבל זה טוב להיות כן לגבי הדברים הללו. כי כל כך הרבה אנשים עושים את אותם דברים ומסתירים את זה מכולם. הייתה לי הפרעת אכילה רצינית, אבל היום אני מתעל את האנרגיה הזו כדי להיות בכושר. אני אכלן כפייתי, אני כפייתי בהכול למעשה. אבל עכשיו אני יותר מתעמל כפייתי'".