המרוויח הגדול: יובל המבולבל הוא בעל השכר הגבוה ביותר מבין משתתפי העונה החדשה של הישרדות VIP. כוכב הילדים קיבל על השתתפותו בתוכנית הריאליטי 300 אלף שקלים, כך על פי הערכות של גורמים המעורים בפרטים.
2 צפייה בגלריה
יובל שם טוב
יובל שם טוב
יובל שם טוב
(צילום מסך, רשת)
יובל שם טוב, או בשמו המסחרי יובל המבולבל, נחשב לאחד השמות הבולטים מבין משתתפי העונה הנוכחית, ושכרו עומד בהתאם. לשם ההשוואה, דנה רון שהייתה ממובילת מקבלי השכר בעונה שעברה קיבלה 250 אלף שקלים על פי הערכות, אולם היא פרשה אחרי יום אחד בלבד. נכון לפרק האחרון בעונה ששודר אתמול (שלישי), יובל המבולבל עדיין נמצא במשחק.
יש לציין כי המתמודדים נשארים על האי בפיליפינים עד יום הצילומים האחרון למעט מקרים חריגים, ולא משנה מתי הודחו מהמשחק, כך שבכל מקרה הם שוהים על האי כחודשיים.
גם שוער העבר דודו אוואט נחשב בין מקבלי השכר הגבוהים, והוא אולי משתכר קצת פחות מיובל המבולבל. השכר של שאר השורדים בעונה הנוכחית נע בין כמה עשרות אלפי שקלים, עד לזה של יובל המבולבל שהוא כאמור הגבוה ביותר. אוהד בוזגלו, אחיו של אסי בוזגלו שהשתכר בעונה שעברה סכום של כ-90 אלף שקלים, קיבל עבור השתתפותו שכר דומה לזה של אחיו, ואילו פאני בר מוחה, גרושתו קצת פחות. אגב, בוזגלו ובר מוחה היו מהראשונים שחתמו על חוזיהם לעונה הנוכחית, עוד לפני הדחיות הרבות שנבעו מהקורונה.
מהפקת התוכנית נמסר בתגובה: "אנו מנועים מלפרט את השכר שקיבלו משתתפי התוכנית מפאת שמירה על פרטיותם".
2 צפייה בגלריה
משתתפי הישרדות VIP
משתתפי הישרדות VIP
משתתפי הישרדות VIP
(צילום: מיכה לובטון)