טיל לינדמן, סולן להקת המטאל הגרמנית רמשטיין, יגיע לישראל להופעה אחת, שתתקיים ב-1 בינואר 2022 בהיכל טוטו בחולון יחד עם להקתו לינדמן. מחירי הכרטיסים ינועו בין 259 שקלים לכרטיס רגיל ו-399 שקלים לכרטיס בגולדן רינג במכירה המוקדמת, ולאחר מכן יעלו ל-299 שקלים ו-449 שקלים בהתאמה.
2 צפייה בגלריה
טיל לינדמן
טיל לינדמן
טיל לינדמן
(צילום: Jens Koch)
המופע הוא חלק מסיבוב ההופעות המצומצם של לינדמן ולהקתו באירופה, ואחרי ההופעה בישראל תמשיך הלהקה למופע בדובאי. רמשטיין, להקת האם של לינדמן, מוכרת בעולם כולו על אף שמרבית שיריה מושרים בגרמנית. היא הוציאה שבעה אלבומים וחתומה על מגוון להיטים, המוכר מביניהם לקהל הישראלי הוא "דו האסט", שאף היה מועמד לגראמי ב-1999.
לינדמן נודע בעולם המוזיקה בהופעות יוצאות הדופן שלו, כשכל מופע שלו הוא סוג של קברט תיאטרלי, שופע אביזרים, פירוטכניקה, תחפושות ואיפור. ההופעות העניקו ללהקתו את המוטו של מעריציה: "להקות אחרות מנגנות, רמשטיין שורפים!". במהלך הקריירה שלו הוא מכר מעל ל-45 מיליון עותקים מאלבומיו השונים.
(קטע מהמופע של הלהקה במוסקבה)
את הרכב הסולו שלו שנושא את שמו, לינדמן הקים עם המוזיקאי השבדי פיטר טאגטגרן (חבר להקת המטאל היפוקריסי) ב-2013. רוב הקליפים שלו פורסמו בשתי גרסאות - גרסה "מרוככת" לקהל הנרחב וגרסאות למבוגרים בלבד, שהצפייה בהן הוגבלה ביוטיוב לגילאי 18 ומעלה. גם מופע ההרכב מוגבל מגיל 16 ומעלה בשל תכני הווידאו-ארט בהופעה.
2 צפייה בגלריה
טיל לינדמן
טיל לינדמן
הופעה אחת בישראל. טיל לינדמן
(צילום: Jens Koch)