אולם ראוותני בשם The Sphere ("הספירה", בתרגום חופשי) נחנך בסוף השבוע האחרון בלאס וגאס בהופעתם של יו2, וזכה לשיח נלהב ברשתות החברתיות הודות למבנה המיוחד שלו ולשלל החידושים שהוא מציע. האולם שממוקם במלון ונישיאן, בנוי בצורת כדור, מורכב ממיליון צגי לד מתקדמים שמספקים אווירה ייחודית, והוא מכיל למעלה מ-18 אלף מקומות ישיבה. צפו בתיעוד המרהיב שעלה ברשתות החברתיות:
@lynchmd Never seen anything like this. #sphere ♬ original sound - Paul Lynch
מאחורי הפרויקט המוגזם עומדת חברת מדיסון סקוור גארדן. הבנייה יצאה לדרך כבר בשנת 2018, אך הופסקה באפריל 2020 בעקבות מגפת הקורונה. עלות הבניה הגיעה בסופו של דבר לתקציב של יותר משני מיליארד דולר, מה שהכתיר את האולם כמקום הבילוי היקר ביותר בלאס וגאס. גם חלקו החיצוני של הכדור מורכב מ-54,000 מ"ר של צגי לד, כשהוא נישא לגובה של 112 מ' ורוחב של 157 מ' (בנקודה הרחבה ביותר).
1 צפייה בגלריה
The Sphere
The Sphere
The Sphere
(צילום: AP)
מי שחנכה את האולם היא כאמור להקת יו2, שהשיקה את אלבומה Achtung Baby ועתידה לערוך במתחם הופעות נוספות. האולם יארח מופעי מוזיקה וספורט, כמו גם אירועי קולנוע שונים, ונראה שמטרת העל היא להתעלות על כל מתחם הופעות אחר בעיר ומחוצה לה, הודות למסכי הלד ולרזולוציה המרהיבה שהם מספקים. בנוסף, למעלה מ-100 רמקולים קטנטנים הותקנו סביב כל מושב, שמבקשים לספק חווית סאונד מיוחדת במינה.
@tristan_the_genie @U2 went crazy tonight at the opening of @Sphere in Vegas! Jeff Bezos was sitting 10 feet behind me lmao #u2 #sphere #spherelasvegas #3d ♬ original sound - genie
בהתאם לכל החידושים והשדרוגים, החוויה האקסקלוסיבית הזאת עולה לא מעט - הכרטיסים נמכרים במחיר התחלתי של כ-400 דולר.