לאחר שאחד הנגנים נמצא חיובי לקורונה, "קונצרט השלום" הישראלי בבית האופרה בדובאי, שאמור היה להתקיים ב-8 בדצמבר, נדחה למועד חדש.
1 צפייה בגלריה
דובאי
דובאי
דחייה ברגע האחרון. דובאי
(צילום: shutterstock)
ההפקה הודיעה הערב (שבת) כי "הקונצרט A CELEBRATION OF PEACE הוא יוזמה משותפת של יו"ר הועד המנהל של האופרה, דני גילרמן ושל יו"ר המכון ליצוא, אדיב ברוך, ביחד עם שלטונות דובאי. הוא היה אמור להיות אירוע שיא במסגרת תערוכת הטכנולוגיה הבינלאומית GTEX המתקיימת בדובאי בשבוע הבא".
עוד נמסר בהודעה לתקשורת כי "מאסטרו דן אטינגר היה אמור לנצח על תשע זמרות האופרה הישראלית ועל תזמורת האופרה – התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון, בתכנית שכולה להיטי אופרה אהובים. אל הזמרות הישראליות היה אמור להצטרף זמר הטנור הנודע אנדריאה בוצ'לי כאורח מיוחד בקונצרט. מאות אנשי עסקים בכירים וגורמי ממשל מישראל, מדובאי ומכל רחבי העולם כבר אישרו את הגעתם לאירוע היסטורי זה. עם תחילת החזרות למופע לפני שבוע עברו הנגנים בדיקת קורונה בה יצאו כל המשתתפים שליליים. אולם בבדיקה נוספת שנערכה ביום חמישי האחרון - נמצא אחד הנגנים חיובי לקורונה".
מההפקה נמסר כי בעקבות הבדיקה שמצאה כי הנגן חיובי לקורונה, משרד הבריאות הורה לכל הנגנים להיכנס לבידוד, וכי "הנהלת האופרה עומדת בקשר עם המארגנים בדובאי על מנת לקבוע מועד חדש לקונצרט מיוחד זה".