13 שנה לאחר שקתרין הייגל עזבה את "האנטומיה של גריי", וקצת למעלה משנה מאז שבחרה גם אלן פומפאו לסיים את תפקידה בסדרה, השתיים התיישבו לריאיון ראשון משותף, במסגרת התוכנית actors on actors של מגזין "וראייטי". צמד השחקניות נזכרו איך הכול התחיל, התרפקו על זיכרונות, דיברו על הבחירה לעזוב את הסדרה, ולא שכחו את הימים והלילות הארוכים שבילו על הסט, שלימדו אותן שיעור חשוב. "אם את לא יכולה לעמוד על שלך בתעשייה, מעט מאוד אנשים יהיו שם בשבילך", אמרה הייגל. "כדאי ללמוד את זה, ולהשלים עם העובדה שלא תמיד יאהבו אותך בגלל זה".
3 צפייה בגלריה
אלן פומפאו וקתרין הייגל
אלן פומפאו וקתרין הייגל
אלן פומפאו וקתרין הייגל
(צילום מסך: מתוך הריאיון ב"וראייטי")
מערכת היחסים האינטנסיבית של השתיים על הסט יצרה קשר חברות שנמשך גם היום. פומפאו כידוע הייתה עמוד התווך של הסדרה, אך גם היא, כמו הייגל, עזבה בסופו של דבר, והותירה את דמותה של מרדית' גריי מאחור. כבר בתחילת הריאיון שואלת הייגל את פומפאו אם היה רגע שבו ידעה שהסדרה הפכה להצלחה אדירה. "האינדיקציה הראשונה הגיעה בזמן שצילמנו את העונה הראשונה. אני זוכרת שהיא עלתה לאוויר אחרי 'עקרות בית נואשות'. יום למחרת הגענו לעבודה, וגילינו שהרייטינג היה פשוט מטורף. אני לא יודעת אם אנשים מכירים היום מספרים כאלה.
"אני כל כך שמחה שלא היו רשתות חברתיות באותה התקופה", סיכמה פומפאו ואמרה שככל הנראה זה היה גורם לסדרה להתפוצץ אפילו יותר. "בהתחלה פחדתי שלא ישדרו את הסדרה, שלא אוהבים את התוצאה", טענה הייגל. עוד נזכרו השתיים ברצון לשנות את שם הסדרה מ"האנטומיה של גריי" ל"סיבוכים". "אני זוכרת את היום הזה ממש טוב, האווירה על הסט הרגישה כאילו מישהו עומד למות. כולנו כל כך אהבנו את הסדרה, פחדנו שאם ישנו את השם שלה, היא לא תצליח. מזל שזה החזיק יום או יומיים", סיפרה פומפאו.
3 צפייה בגלריה
קתרין הייגל
קתרין הייגל
קתרין הייגל
(צילום מסך: מתוך הריאיון ב"וראייטי")
בשנת 2010 עזבה הייגל את הסדרה, כאשר בעבר התבטאה נגד ההפקה והתלוננה על שעות עבודה ארוכות על הסט. בשונה משאר כוכבי הסדרה, שזכו לפרידה מרגשת מהדמות שגילמו, איזי סטיבנס (דמותה של הייגל) עזבה את סיאטל לאחר פרידתה מאלכס, וכך נחתם תפקידה. מההפקה נמסר בזמנו כי "תוכנן שהיא תחזור לפרק שיסגור כמו שצריך את הסיפור שלה ושל אלכס, אך יום לפני שהיינו אמורים להתחיל לצלם, קיבלנו שיחה שמודיעה שהיא לא תגיע".
3 צפייה בגלריה
אלן פומפאו
אלן פומפאו
אלן פומפאו
(צילום מסך: מתוך הריאיון ב"וראייטי")
לפני שנה גם פומפאו, שגילמה את הדמות הראשית ומי ששמה מוביל את הסדרה, בחרה כאמור לעזוב לאחר 19 עונות. "זאת לא פרידה מוחלטת. אני מקווה שאופיע בכמה פרקים בשנה הבאה, אם אצליח למצוא את הזמן", היא אמרה. בסמוך לפרישתה, סיפרה בריאיון שקיימה בפודקאסט Jemele Hill Is Unbothered, כי מדובר בהחלטה שהחליטה לפני זמן רב, במסגרתה העדיפה את משפחה על פני העבודה. "חיי משפחה בריאים חשובים עבורי יותר מאשר קריירה", אמרה בזמנו. פומפאו צפויה לככב בסדרה חדשה עבור רשת הסטרימינג הולו, ובמהלך הריאיון חשפה את שם הסדרה ואף מתי יתחילו הצילומים: "יקראו לה 'היתום', ונתחיל לצלם כבר בספטמבר הקרוב. זה הולך להיות תפקיד מעניין מאוד. לא שיחקתי דמות אחרת 18 שנים, זה מטורף".
"האנטומיה של גריי" עלתה לשידור בשנת 2005 וכיום היא סדרת הפריים-טיים הארוכה ביותר המשודרת ב-ABC, והצלחתה הפכה כמה משחקניה לכוכבים בינלאומיים. במרץ השנה הסדרה חודשה לעונתה ה-20.