קיץ של הופעות חיות: אלט ג'יי, ג'אנגל, מילקי צ'אנס והראפר פרדי גיבס יופיעו בפסטיבל מוזיקה חדש - SHUGA, שישלב ז'אנרים מוזיקליים מגוונים ויתקיים בלייב פארק ראשון לציון ב-17 באוגוסט. מחירי הכרטיסים במכירה מוקדמת נעים בין 295 שקלים לדשא ו-455 שקלים בגולדן רינג.
2 צפייה בגלריה
אלט ג'יי
אלט ג'יי
אלט ג'יי
(צילום: Mauricio Santana / GettyImagesIL )
מלבד האמנים הבינלאומיים שיגיעו לישראל כחלק מהאירוע, צפויות גם הופעות של אמנים מקומיים, בהם יסמין מועלם שמארחת את עטר מיינר, כמו גם אקו וג'יי למוטה.
ההרכב הבריטי אלט ג'יי (Alt J) קם ב-2007, והספיק להוציא ארבעה אלבומים, כשהאחרון - The Dream - יצא בפברואר האחרון. סגנונם המוזיקלי של הבריטים משלב בין רוק גיטרות לבין אלקטרוניקה למתקדמים, ומלווה בקליפים מושקעים ואמנותיים. הלהקה הופיעה בישראל פעמיים, ב-2015 בלייב פארק וב-2018 בתל אביב, וצברה השמעות רבות בתחנות הרדיו הישראליות וקהל מעריצים מקומי אדוק. הלהקה תגיע לפסטיבל כדי לקדם את אלבומה החדש וכן, כדי לחגוג עשור לצאת אלבום הבכורה המוערך An Awesome Wave שיצא ב-2012 ומכיל כמה מלהיטיה הגדולים ביותר של הלהקה, כדוגמת Tessellate, Fitzpleasure ו-Breezeblocks.
ג'אנגל (Jungle) הוא דואו אלקטרוני בריטי שמשלב רוק, גרוב ופאנק ביצירותיו. מייסדיו, ג'וש לויד-ווטסון וטום מקפרלנד, חברו ליצירה משותפת ב-2013 ושנה לאחר מכן שחררו את אלבום הבכורה שלהם, הנושא את שמם. מאז שחררו שני אלבומים נוספים שזכו להצלחה. בין להיטיהם קיימים Busy Earning, Keep Moving, Time ו-Heavy, California.
הרכב מוביל נוסף וחביב פסטיבלים ברחבי עולם שיצטרף לליינאפ הזה הוא הצמד הגרמני מילקי צ'אנס (Milky Chance), הרכב שמשלב מוזיקה אלקטרונית עם פופ וגיטרה אקוסטית. בין להיטיהם הגדולים קיימים Down By the River, Daydreaming והפופולרי מכולם שצבר כמעט מיליארד האזנות בפלטפורמות הסטרימינג המוזיקליות - Stolen Dance. זו תהיה הופעתם השנייה של חברי ההרכב בישראל, לאחר ביקור ב-2018.
האחרון ברשימה הבינלאומית הוא הראפר האמריקני מאינדיאנה, פרדי גיבס, שפועל במסורת הגנגסטה-ראפ ומשלב ביטים מחוספסים עם טקסטים שעוסקים בסיפורי פשע ריאליסטיים. גיבס שפועל מ-2003 הוציא חמישה אלבומי אולפן וידוע בשיתופי הפעולה הרבים שלו בהם עם מאדליב, YG, ג'יי רוק, יאנג ת'אג, A$ap Ferg ופארל וויליאמס.
לצד האמנים הבינלאומיים, בפסטיבל יופיעו כאמור גם מוזיקאים (ובעיקר מוזיקאיות) מישראל, בהם הזמרת יסמין מועלם ("מסיבה") שתארח את היוצר והמפיק עטר מיינר, ובנוסף אליהם יופיעו גם הראפרית אקו והתגלית העולה ג'יי למוטה.
2 צפייה בגלריה
יסמין מועלם בפסטיבל ג'נסיס
יסמין מועלם בפסטיבל ג'נסיס
תארח את עטר מיינר. יסמין מועלם
(צילום: רז גרוס)