בגיל 49, קארין אופיר, לשעבר כוכבת "פלורנטין", מוציאה את השיר המקורי הראשון שלה. כבר שנים שהיא רחוקה מעולם המשחק, שבו היא נחשפה לראשונה, והתפרסמה כבתו של אחד מהשחקנים הגדולים ביותר בקולנוע הישראלי לדורותיו, שייקה אופיר ז"ל. צפו בקליפ.
"זה שיר שהיה אמור לצאת לפני 28 שנה", מסבירה אופיר בשיחה עם ynet, "המילים שלו נכתבו אז, ובשנה האחרונה קיבלו לחן אחר של טל לוי. מוזיקה בשבילי תמיד הייתה החיים, אבל היה לי נוח במקומות שלי. אני עוברת תהליך אישי מאז שאמא שלי הלכה לעולמה לפני כשלוש שנים. פתאום אני לבד. תמיד ברחתי מהמקום של 'הבת של'".
1 צפייה בגלריה
קארין אופיר
קארין אופיר
קארין אופיר
(צילום: עפרי בראל)
ובכל זאת, הקליפ לשיר המקורי הראשון שלך מורכב מצילומי ילדות שצילמו ההורים שלך. "כן. לפני כשנתיים שרתי קאבר לשיר 'בלדה לשוטר' למענה של אמא שלי. את הקליפ הזה ההורים שלי יצרו כשצילמו אותי למעשה, אבל השיר הזה מוקדש לעצמי, ילדה לבד בעולם, דווקא מהמקום החזק. זה המקום שלי עכשיו, בלי אבא ובלי אמא. ככה אני מרגישה את זה. נשארתי יתומה אבל זכיתי במוזיקה".
מה המטרה שלך במוזיקה בסופו של דבר? "אין לי שום מטרה מלבד לתת לעצמי את האוויר לנשימה ולנשמה של השירה, ואני שרה המון. זאת משאלתי".