מאיה בוסקילה הייתה בטוחה שהיא קורבן למתיחה. הזמרת הישראלית לא האמינה כשקיבלה את שיחת הטלפון, שבישרה לה כי זוכת פרס הגראמי, קלי קלרקסון, בחרה בה לשיתוף פעולה בינלאומי שנחשף ב-ynet. "אמרתי להם, אתם עובדים עליי? עכשיו אחד באפריל?", נזכרת בוסקילה.

אבל זה היה אמיתי. קלרקסון בחרה בבוסקילה לשתף איתה פעולה בשיר בינלאומי שהופק בחמש שפות פרט לאנגלית: גרמנית, צרפתית, ערבית, ספרדית ועברית. בריאיון לרגל יציאת השיר היום (ה') בוסקילה מתארת איך זה קרה.
"זה התחיל כשהחבר׳ה של קלי פנו ליחצן שלי, עופר מנחם", מספרת בוסקילה. "הוא נתן כמה אופציות, היא נכנסה ליוטיוב ושמעה את הביצועים שלי בעיקר מ'הכוכב הבא' ובחרה בי, זה חלום שמתגשם. בהתחלה חשבתי שזה יהיה באנגלית, אחרי 20 שנה חשבתי שאפרוץ עם משהו באנגלית ואז הבנתי שזה בינלאומי ושקלי תשיר איתי בעברית".
איך התנהל הקשר ביניכן? "הקשר התנהל בוואטסאפ. אני לימדתי אותה את המילים בעברית. חודשיים לקח לי ללמד אותה עברית. היו המון טייקים. למשל, בהתחלה הייתה לה רי"ש כמו הזמרות של פעם, אז לימדתי אותה לבטא רי"ש כמו היום".
3 צפייה בגלריה
מאיה בוסקילה
מאיה בוסקילה
מאיה בוסקילה
(צילום: זוהר שטרית)
את השיר I Dare You או בשמו העברי "בוא נראה" הייתה אמורה ללוות השקה של קליפ משותף ואירוח של בוסקילה בתוכנית הטלוויזיה של קלרקסון, אבל משבר הקורונה טרף את הקלפים וגם דחה את יציאתו. "הבנו שאנחנו לא יכולים לעשות את זה כמו שרצינו, כשהתפרצה הקורונה היה לי אפילו חשש שזה לא יקרה. זה לא היה בטוח עד הרגע האחרון. את הקליפ למשל צילמנו בשני עולמות שונים. היא בנאשוויל, בארצות הברית ואני בתל אביב.
"כשדיברנו בזום לתוכנית הטלוויזיה שלה, אמרנו 'וואו איזה מדהים זה שהשיר על אחדות, אהבה וקבלת השונה וכל מה שהעולם הזה מבקש שנאהב אחד את השני - יוצא עכשיו בזמן הקורונה. נפל בול על התקופה שהכי צריכים את הטקסט' - קלי כתבה את המילים עם הצוות שלה עוד לפני שהתפרצה הקורונה, ואנחנו כאן בישראל בחרנו את נועם חורב שיכתוב את הטקסט בעברית".
3 צפייה בגלריה
מאיה בוסקילה וקלי קלרקסון
מאיה בוסקילה וקלי קלרקסון
מאיה בוסקילה וקלי קלרקסון
(צילום: זוהר שטרית, באדיבות לב גרופ מדיה)
מי היה האדם הראשון שסיפרת לו על שיתוף הפעולה הזה? "עוזי, בעלי. כמוני הוא חשב שעובדים עלינו, היינו מאוד סקפטים".
אפרופו בעלך, עברתם רכבת הרים בימים האחרונים. פרסמת באינסטגרם שנפרדתם, הורדת את הפוסט והכרזת על קאמבק תוך ימים. מה קרה? "אני חושבת שזה בא מזה שאני אדם קצת משוגע ואימפולסיבי והקורונה די עשתה את שלה. אני בטוחה שיש המון זוגות בבית שנמצאים יחד 24 שעות ביממה וזה קשה ומציף המון דברים שלא חשבנו שנתמודד איתם. אני אשת סוד הכי טובה לכל האנשים סביבי, אבל כשמדובר בי אני מאוד משתפת ואין לי סודות - לפעמים זאת טעות ואני בן אדם כמו כולם".
איך עוזי הגיב? "עוזי אדם מאוד פרטי והוא התעצבן מאוד ובצדק. אני קצת מטורללת".
3 צפייה בגלריה
מאיה בוסקילה באולפן ynet
מאיה בוסקילה באולפן ynet
מאיה בוסקילה באולפן ynet
(צילום: חגי דקל, רז גרוס)
עכשיו הכל בסדר ביניכם? "היום הכל בסדר ברוך השם, יש אהבה ואם יש בעיות מנסים לפתור. אני אדם כל כך עצמאי שנים, שלפעמים בגלל הפחדים האישיים שלי אני אומרת 'רבנו אז שברנו את הכלים'. אני לומדת עם הזמן".
מאיפה זה בא? "יכול להיות שזה מתוך פחד לאכזב. כשאתה משתף, אתה מרגיש שאתה מתכוון לכל מילה ואחר כך דברים נרגעים - אני ילדותית וצריכה ללמוד. אני יכולה לומר שלא אעשה את זה יותר אבל אני לא יודעת באמת. כמאמר השיר 'אני אדם כמו כולם' - לא מושלמת, אין מה לעשות".
את יודעת שכל פוסט כזה גורם לרעש תקשורתי ועיסוק בחיים שלכם. "מה שאומרים לא ממש מזיז לי. לא מעניין אותי מה חווים בחוץ. גם דרך הקורונה למדתי שהדבר שבאמת חשוב לי זו המשפחה הגרעינית שלי ואתה לומד דרך טעויות. פשוט אין לי בעיה להודות, אני אדם כזה. אני שלמה עם המינוסים שלי וגם עם הפלוסים. אני באמת שלמה עם עצמי".
חוץ מזה, איך הקורונה משפיעה עלייך? "אני מאוד עסוקה, המון צילומים, המון הופעות בלי קהל, תוכניות שונות, אני מודה לאלוהים שבאמת יש לי את המתנה לעשות טוב לאנשים ולעצמי כי זה די שיגע אותי בשבועיים הראשונים".
ואיך לני, הבן שלך עובר את זה? המון בלוקים של ציור וצבעי גואש. אני כבר צריכה להחליף את השולחן אוכל שלנו (צוחקת). אני באמת משתדלת להשאיר אותו בלוח זמנים, נהייתי מורה לעת זקנה. אבל אני גם נותנת לו את הזמן להתפרק כשלא בא לו ללמוד".