סרט גיבורי העל (או אנטי-גיבורי העל, אם לדייק) "דדפול" יחזור בפעם השלישית - אולם הפעם כחלק מהיקום הקולנועי של מארוול.
2 צפייה בגלריה
מתוך "דדפול 2"
מתוך "דדפול 2"
מתוך "דדפול 2"
(צילום מסך)
בריאיון לאתר "קוליידר", נשיא אולפני מארוול קווין פייגי חשף כי ריאן ריינולדס, שגילם את דמותו של דדפול לראשונה בסרט "אקס מן המקור: וולברין" ב-2009 ואז שוב, בהצלחה רבה, ב"דדפול" מ-2016 ובהמשכונו מ-2018, עובד בימים אלה על תסריט, אותו כותבות האחיות וונדי מולינו וליזי מולינו-לוגלין ("ההמבורגרים של בוב"). "הסרט יהיה מדורג R ואנחנו עובדים על תסריט ממש עכשיו, וגם ריאן משגיח עליו". אמר פייגי בריאיון, אך חידד כי הסרט לא יצולם השנה: "ריאן מאוד עסוק, הוא שחקן מאוד מצליח".
פייגי הוסיף ואמר כי "יש לנו כמה דברים עליהם כבר הודענו שאנחנו צריכים לעבוד, אבל מרגש לראות שזה התחיל. שוב, זה סוג של דמות מאוד שונה ביקום הקולנועי של מארוול, וריאן הוא כוח טבע, אז זה מדהים לראות אותו מפיח חיים בדמות הזאת".
2 צפייה בגלריה
ריאן ריינולדס
ריאן ריינולדס
ריאן ריינולדס
(צילום: gettyimages)
גם ריינולדס אישר אמש (ב') את הידיעה בעמוד האינסטגרם שלו, כששיתף צילום מסך עם ציוץ שעוסק בחדשות, וכתב: "ראשון בסדר העדיפויות: למצוא את הבחור שהרג את אמא של במבי", לצד התיוג "דדפול 3" - קריצה להשתייכות של מארוול לאולפני דיסני. "גילוי נאות: הראיתי להם את 'ספיידרמן' הראשון והשני ואמרתי להם שזה 'דדפול' הראשון והשני".
עתידו של "דדפול" היה מעורפל לאחר שנודע כי דיסני רכשה את אולפני המאה ה-20 של פוקס, שכן סדרת הסרטים ידועה בהומור הבוטה והגס וסצנות האלימות הגרפיות - בניגוד לשאר סרטי מארוול. כמו כן, סרטי "דדפול" היו עד עכשיו חלק - גם אם לא באופן רשמי - מסרטי "אקס-מן" של פוקס, ומטעם אולפני מארוול טרם נחשף כיצד ישלבו את הסיפור שלו ביקום הקולנועי השונה בתכלית.