אחרי שנים של ציפייה, זה קורה: האיחוד המצופה של סדרת הטלוויזיה "חברים" ישודר בעוד כשבוע (27 במאי ב-HBO מקס - ) והמעריצים כבר סופרים את הדקות. רגע לפני האירוע, נחשף הטריילר הרשמי לספיישל. צפו.
נכון לכתיבת שורות אלה אין צפי לשידור הספיישל בישראל, שכן הוא טרם הוצע להפצה בינלאומית, אולם ניסיונות לרכוש את הזכויות כבר החלו.
מוקדם יותר היום, פורסם סרטון נוסף מתוך צילומי השער של ששת שחקני הסדרה לשער מגזין "פיפל", ובו הם מספרים על חזרתם המשותפת למסך. "זה מצחיק. כשאנחנו נפגשים, יש תחושה שבכלל לא עבר זמן. אנחנו ממשיכים בדיוק מהמקום שהפסקנו", אמר מאט לה-בלאנק, שגילם בסדרה את ג'ואי. ג'ניפר אניסטון, הלא היא רייצ'ל, אמרה "זה כמו משפחה. אין לי אחיות, ואני מניחה שזו התחושה כשיש לך אחיות". ליסה קודרו, המוכרת לצופים כפיבי, אמרה: "אנחנו מחוברים, ולא משנה מה". דיוויד שווימר, קורטני קוקס ומת'יו פרי (רוס, מוניקה צ'נדלר בהתאמה) הזדהו גם עם התחושות האלה.
לצער המעריצים, האיחוד לא יהיה פרק נוסף בסדרה, אלא שיחה משותפת (ונוסטלגית, סביר להניח) של ששת הכוכבים. כעת רומזים ב"פיפל" שהתוכנית תעסוק גם במערכות שהתנהלו מאחורי הקלעים, הרחק מעיניי המצלמות. העורך של המגזין, דן ווייפורד, אמר: "אני מאמין שהם ידונו בכך בתוכנית... היה מתח כלשהו בין דיוויד שווימר לג'ניפר אניסטון כשהם רק התחילו לצלם".
2 צפייה בגלריה
חברים חוגגים 25
חברים חוגגים 25
"חברים"
(צילום: Gettyimages)
החבורה גם התייחסה לשאלה ההיפותטית היכן ניתן היה למצוא את ששת החברים המפורסמים היום. אניסטון השיבה שרייצ'ל ככל הנראה הייתה מתמקדת בעיצוב אופנה ואולי אף מקימה עסק קטן משל עצמה, קוקס אמרה שמוניקה הייתה ממשיכה בעולם הקולינריה ("ונשארת מעצבנת") וקודרו ענתה שפיבי הייתה אחראית על לימודי האמנות בבית ספר. ומה לגבי הבנים? פרי הביע תקווה שצ'נדלר היה מוצא עבודה ככותב מערכונים ולה-בלאנק מאמין שג'ואי היה מוכר כריכים (ואולי גם אוכל את כולם בעצמו). נדמה שרק עתידו של רוס, הפלאונטולוג (חוקר מאובנים) המרובע, כבר היה ידוע מראש.
2 צפייה בגלריה
חברים על שער "פיפל"
חברים על שער "פיפל"
חברים על שער "פיפל"