מהדורתו התשיעית של פסטיבל הסרטים בערבה תצא לדרך ב-5 בנובמבר. הפסטיבל, שבדרך כלל מתקיים תחת כיפת השמיים בישוב צוקים, נאלץ להסתגל להגבלות הקורונה והוא יתקיים במהדורה מקוונת. עם זאת, במידה והנחיות משרד הבריאות יאפשרו זאת - הפסטיבל יתקיים גם באופן פיזי.
2 צפייה בגלריה
השנה יתקיים באופן מקוון
השנה יתקיים באופן מקוון
השנה יתקיים באופן מקוון
(צילום: אדוארד קפרוב)
מבין הסרטים שיוצגו באופן מקוון במשך עשרה ימים אפשר למנות את "תחת שמיים פתוחים", סרטה של הבמאית היפנית מיואה נישיקאווה, שהוקרן בפסטיבל טורונטו האחרון; "תקווה" של הבמאית הנורבגית מריה סודאהל, על סיפורה האמיתי כמאובחנת במחלה סופנית; "זיעה" של הבמאי השוודי מגנוס ואן הורן, על מדריכת כושר אינטנסיבית; ו"השנה שלי עם סלינג'ר" של פיליפ פלארדו, שפתח את פסטיבל ברלין האחרון ומספר את סיפורה של צעירה שמועסקת אצל הסופר ג'.ד. סלינג'ר ("התפסן בשדה השיפון").
2 צפייה בגלריה
מתוך "זיעה"
מתוך "זיעה"
מתוך "זיעה"
בנוסף הפסטיבל יקיים מחווה לבמאים שהתארחו אצלו לאורך השנים. במסגרת זו ניתן יהיה לצפות בסרטיהם של סרגי לוזניצה ("נפש עדינה"), תומאס וינטרברג ("ניצוד", "החגיגה"), אנדרי צוויאגינצב ("אהבה חסרה", "השיבה") ועוד.
במידה והפסטיבל יתקיים גם באופן פיזי, יתווספו סרטים נוספים לתוכניה כמו New Order, סרטו המדובר של מישל פרנקו המקסיקני; "עוד סיבוב", סרטו החדש של תומאס וינטרברג; ו"אמהות אמיתיות" של נעמי קוואסה. בנוסף יוקרן בבכורה הסרט החדש של ניר ברגמן, "הנה אנחנו".