הוספדה בחייה: כלי תקשורת ברחבי העולם דיווחו אתמול (ב') כי השחקנית האמריקנית טניה רוברטס, שהייתה ידועה כנערת בונד בסרט "רצח בעיניים" (1980), הלכה לעולמה. כעת מתברר שבן זוגה ונציגיה הטעו את כלי התקשורת, והיא עודנה בחיים.
4 צפייה בגלריה
טניה רוברטס ב"המלאכיות של צ'ארלי"
טניה רוברטס ב"המלאכיות של צ'ארלי"
טניה רוברטס ב"המלאכיות של צ'רלי"
(צילום: ABC)
על פי הדיווחים, בערב חג המולד רוברטס יצאה לסיבוב בשכונה עם הכלב שלה, ועם חזרתה לביתה שבהוליווד הילס התמוטטה במפתיע. היא הובהלה לבית החולים, אושפזה במצב קשה וחוברה למכונת הנשמה. אנשיה אף הבהירו כי להתדרדרות במצבה אין קשר למגפת הקורונה. בן זוגה לאנס או'בריאן, ששהה לצדה באשפוז, עקב אחר מצבה ולאחר שעצמה את עיניה הסיק כי היא מתה ושוחח על כך עם נציגיה, שהודיעו לתקשורת.
(לעיני המצלמות: בן זוגה של רוברטס מתבשר כי היא חיה)
הלילה התברר כי הדיווחים על מותה היו שגויים. את הבשורה כי רוברטס עודנה בחיים, בן זוגה קיבל לעיני המצלמות במהלך ריאיון ל"אינסייד". בסרטון שמתעד את הרגע הדרמטי, הוא נראה משוחח בטלפון ואומר: "עכשיו אתם אומרים לי שהיא בחיים?! תודה לאל!" מיד לאחר קבלת החדשות, פרץ בבכי.
4 צפייה בגלריה
טניה רוברטס
טניה רוברטס
טניה רוברטס
(צילום: AP)
רוברטס נולדה בשנת 1955 בברונקס בשם ויקטוריה לי בלום, לאב אירי ואמא יהודייה. היא החלה את דרכה כדוגמנית, אך בהמשך החלה ללמוד בסטודיו למשחק אצל לי שטרסברג ואוטה האגן, וב-1975 עשתה את הבכורה הקולנועית שלה בסרט האימה Forced Entry.
4 צפייה בגלריה
רוג'ר מור וטניה רוברטס
רוג'ר מור וטניה רוברטס
רוג'ר מור וטניה רוברטס
(צילום: AP)
בשנת 1980 היא גברה על 2,000 שחקניות אחרות כשנבחרה לגלם את המלאכית ג'ולי רוג'רס בעונה החמישית והאחרונה של "המלאכיות של צ'רלי", אולם הפריצה הבינלאומית הגדולה שלה התרחשה חמש שנים לאחר מכן, כשלוהקה לגלם את סטייסי סאטון בסרט "רצח בעיניים" לצד רוג'ר מור וזכתה בתואר הנחשק "נערת בונד".
4 צפייה בגלריה
טניה רוברטס ב"מופע שנות ה-70"
טניה רוברטס ב"מופע שנות ה-70"
טניה רוברטס ב"מופע שנות ה-70"
(צילום: FOX)
רוברטס חזרה לתודעה ב-1998 הודות לליהוקה ל"מופע שנות ה-70", שם גילמה את מידג' פינסיוטי, אימה של דונה. ב-2004 היא עזבה את התוכנית כדי לטפל בבעלה, התסריטאי בארי רוברטס, שהיה חולה במחלה סופנית והלך לעולמו ב-2006. לשניים, שהיו נשואים במשך 32 שנה מאז היותה בת 19, לא היו ילדים. מאז מותו, בחרה רוברטס שלא להינשא בשנית וגם לא הופיעה שוב בסרטים ותוכניות טלוויזיה.
פורסם לראשונה: 10:20, 04.01.21