כובשת עוד פסגה: גל גדות תככב בסרט חדש, מותחן ריגול בשם Heart of Stone, בהפקת אולפן סקיידאנס. על פי הדיווחים, משכורתה של גדות צפויה לעמוד על סכום של 8 ספרות, מה שיהפוך אותה לאחת מהשחקניות בעלות המשכורת הגבוהה ביותר בתעשייה.
2 צפייה בגלריה
גל גדות
גל גדות
גל גדות
(צילום: AP)
את התסריט, שפרטיו טרם ידועים, כתבו גרג רוקה ("משמר האלמוות" בנטפליקס) ואליסון שרודר (המועמדת לאוסקר על הדרמה "מאחורי המספרים"). הבמאי הבריטי טום הרפר ("השיר של רוז") נמצא בשלבים מתקדמים של המשא ומתן לבימוי הסרט. המטרה היא ככל הנראה ליצור סדרת סרטים חדשה ברוח סרטי "ג'יימס בונד" ו"משימה בלתי אפשרית", רק עם טוויסט נשי - גיבורה קשוחה ועשויה ללא חת בתפקיד הראשי.
2 צפייה בגלריה
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
מתוך "וונדר וומן 1984"
(צילום מסך)
גדות תגיע עוד קודם לכן אל המסכים, הגדולים כמו גם הקטנים, ב-25 לחודש, כש"וונדר וומן 1984" בכיכובה יערוך את בכורתו לאחר דחיות מרובות של התאריך המקורי בשל משבר הקורונה העולמי. בהמשך היא צפויה להפציע ב"מוות על הנילוס" בביומיו של קנת' בראנה, דרמת האקשן של נטפליקס Red Notice שבה היא מככבת לצד דוויין ג'ונסון וראיין ריינולדס, ובעתיד הרחוק יותר גם ב"קלאופטרה", אפוס תקופתי בבימויה של פאטי ג'נקינס, אשר ביימה את גדות ב"וונדר וומן" והמשכו.
פורסם לראשונה: 00:40, 03.12.20