ברוכים הבאים לעוד עונה של "הישרדות VIP", הריאליטי ששם את האסקייפ באסקפיזם. אסטרטגיית יציאה היא אומנם האסטרטגיה הפופולרית בימים אלה, אבל גם אסטרטגיית הימלטות לאי בפיליפינים היא עניין שאין להקל בו ראש, וכמובן ישנה גם האסטרטגיה החשובה מכולן: איך לשרוד את נאוה בוקר בלי לשלוק לעצמך את אחת האונות.
בעונה הקודמת, שנגמרה עם הכתרתו של ג'ובאני רוסו, הוכיחה רשת שהיא למדה איך להשתלט בצורה האופטימלית על חסרונות הגיור של הפורמט - אינסוף פרקים, הדחה אחת לטריליון פרקים - והצליחה להעמיד עונה סבירה למדי בהתחשב במגבלות. אומנם אני עוד לא רואה נעמה קסרי בעונת שנפתחה אתמול (שבת), אבל הליהוק לא נעדר פוטנציאל ועם יד טובה בעריכה אפשר בהחלט לשחזר את ההישג.
4 צפייה בגלריה
הישרדות VIP
הישרדות VIP
ליהוק מסקרן במיוחד. "הישרדות VIP"
(רשת)
חלוקת השבטים לאהובים ולאהובים פחות (או בתרגום לקורונית: עם מי היית רוצה לבלות את הסגר) הייתה טוויסט מצוין ויצרה שבטים מעניינים, אם כי ב"הישרדות" כמו ב"הישרדות" - אסור לסמוך על ההתרשמות הראשונית, כי אתה אף פעם לא יכול לדעת איזה אריה יצא מהחתלתול שמגרגר לך על המסך ולהיפך. כרגע שבט הבלתי מקובלים, שנאלץ להתמודד גם עם היותו בלתי אהוב נוסף על הנחיתות הפיזית שלו, נראה כמו האנדרדוג שיתרומם מהעפר והאפר ואינשאללה יתחיל לקחת משימות וגם יקנה לדנה רון משהו יפה ללבוש בשוק בפיליפינים כדי לוודא שלעולם לא ניאלץ להיחשף לתחתוני התחרה השקופים איתם היא הגיעה למשחק. טו מאץ' אינפורמיישן, אישה.
מסתמן שכל היצירתיות של צוות ההפקה נוקזה אל החלוקה לשבטים ושאחרי ישיבת הצוות הזו כולם פרשו בסיפוק לשלאף שטונדה, כי המשימה הראשונה של השבטים הייתה ללכת מכות, כנראה סוג של מחווה אמנותית לימית 2000 - רק בלי כיסאות. מה לעזאזל זה היה? אפילו דוד דביר האנדרואיד, שנראה כאילו הוא יעדיף לאכול מעוגת הביסקוויטים של שרה לפני שיגע בבן אנוש אחר, לא הצליח לעמוד בלחץ החברתי ומצא את עצמו מתרסק על ליטל סמדג'ה כדי לגנוב ממנה בוקסרים.
4 צפייה בגלריה
הישרדות VIP
הישרדות VIP
עמוק בבוץ. מתוך "הישרדות VIP"
(רשת)
המשימה הזאת עשתה טוב בעיקר לסמיון, שהייתי מוכנה לחתום שהוא יהיה היצור המעצבן ביקום אבל דווקא הוכיח את עצמו כשחקן מרשים עם כמה טסטות לא רעות וניהול נבון של עידו קוז'יקרו, ענק עם שם של גיבן מהמאה ה-17 ששומר את הכריזמה המסוימת שלו כנראה לשלבים מאוחרים יותר במשחק. בפינה השנייה של המשוואה הזו ממוקמות כמה הפתעות פחות מוצלחות כמו ישראל אוגלבו, שב"האח הגדול" הצליח לזרוח אבל נראה ש"סיפור הפרברים" סלש "קזבלן" שהוא בנה לעצמו בראש קצת ניתק אותו מהאדמה הטובה, או אלינה לוי שחשבה שהמשימה היא להביא שלטים וקצת הצליחה להפחיד אותי במועצת השבט. זוהר שטראוס הוא, באופן לא מפתיע, הפייבוריט שלי לניצחון וכנראה אמן הטסטות המוצלח ביותר העונה, וכמובן, הטרגו-מדיה ושמה נאוה בוקר.
4 צפייה בגלריה
הישרדות VIP
הישרדות VIP
אמן הטסטות. זוהר שטראוס
(רשת)
נאוה נאוה, אישה קדושה. באמת מקבץ נדיר של חוסר מודעות בכייני. היא הגיעה לבושה לבן ולא הסתירה את השאיפה הריאלית שלה להישאר בלבן עד סוף העונה. לרוב אני מצליחה למצות את הפוטנציאל הבידורי בדמויות כמוה לפני שאני מתפנה לעצבים של ממש, אבל משהו בבוקר הצליח להקפיץ אותי ישר לשלב הנרווים. אז מה, נאוה, בלי הדודים, אמסלם וביטן, שישבו מכל צד שלך ויסדירו לך את היציאות, את לא באמת מסוגלת להתמודד עם המציאות? עוד לא צנח זלזל אחד על אדמת האי שלכם וכבר פצחת ביללות על כמה את מסכנה כי את ליכודניקית. אלוהים, איזה עולב. ז'בוטינסקי מתהפך בקברו!
4 צפייה בגלריה
נאוה בוקר
נאוה בוקר
מתחרה רצינית על הפרס ע"ש אורן חזן. בוקר
(צילום מסך, רשת)
נאוה בוקר, שאיש מהיועצים שלה לא עשה לה את הטובה הקטנה ולימד אותה למרוח אייליינר ולכן היא מעבירה את ימיה עם מראה הראקון, היא באמת מתחרה רצינית על הפרס על שם אורן חזן - כלומר הפוליטיקאי שבילה קדנציה או יותר על חשבון משלם המיסים בהרגזת אנשים רק כדי להגיע לריאליטי אחרי שהכל נגמר, ולהוכיח לנו שהוא הרבה יותר בלתי נסבל ממה שחשבנו. במועצת השבט היא ירתה ברצף את כל קלישאות הריאליטי הקיימות ולכן לדעתי מיצתה את עצמה בעונה וצריכה להיבעט משם דחוף. ותכלס נראה לי שזו האסטרטגיה שלה - לעצבן את כולם, להיות המודחת הראשונה ולברוח עם הכסף.
בפרק הבא: דנה רון מציעה לגיא זוארץ הצעה שאי אפשר לסרב לה. רמז - לדעתי זה הרבה פחות סנסציוני ממה שאתם חושבים. תחזיקו חזק, אנחנו ממריאים!