במשך שש עונות היא הכניסה אותנו אל נבכי חיי הטינאייג'רים של עילית איסט סייד ניו יורק, וסיפקה לנו רגעים של נחת, הומור, ריגוש והמון סטייל. אומנם העונות המאוחרות כבר לא עשו חסד עם נעוריה, אבל הנה, גם "גוסיפ גירל" (או "אחת שיודעת", לקפדנים) לא נמלטה ממכונת השיבוטים. חידוש של הסבוניה שופעת הסטייל עומד לעלות בשנה הקרובה ב-HBO מקס, עם דמויות ראשיות חדשות ואולי גם כמה הופעות אורח מצד הוותיקות. לרגל המאורע אנחנו מנחשים שהייתם רוצים לדעת - ובעיקר לראות, בואו נודה באמת - איפה האנשים הטובים, שאתם יודעים שאהבתם אותם, נמצאים היום. Xoxo, מתחילים.
11 צפייה בגלריה
"גוסיפ גירל"
"גוסיפ גירל"
"גוסיפ גירל"

בלייק לייבלי (סרינה ואן דר וודסן)

היא הייתה בלונדינית התווך של "גוסיפ גירל", האיט גירל של בית ספר קונסטנס בילארד, ואפילו לקחה את העבודה הביתה ויצאה במשך שלוש שנים עם פן בדג'לי, הלא הוא דן האמפרי. אחרי שהסדרה ירדה היא הפנתה את הפוקוס שלה אל המסך הגדול ("הסיפור של אדליין", "מים לא שקטים", "בקשה מסתורית"), אך התפקיד ששינה במפתיע את חייה הגיע דווקא ב-2010. בשלהי מערכת היחסים שלה ושל בדג'לי, לייבלי שיחקה את אהובתו של גיבור העל, גרין לנטרן, בסרט האקשן הלא כל כך מוצלח. מי שגילם אותו היה בחור רנדומלי, ריאן ריינולדס, אז עוד נשוי לסקרלט ג'והנסון.
11 צפייה בגלריה
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
(צילום: CW)
מפה והלאה זה נשמע כמו עוד פרק של "גוסיפ", לפחות משהו מהעונה השלישית והלאה - שנה מאוחר יותר ריינולדס ולייבלי, שעדיין היו מיודדים, מצאו את עצמם פנויים שוב. ברגע של חולשה הם החליטו לצאת יחד לדאבל דייט - כל אחד עם בן זוג אחר, ואת מה שקרה לאחר מכן אתם יכולים לדמיין לבד. שנה מאוחר יותר הם התחתנו בטקס סודי והיום יש להם שלוש בנות. אגב, ממש השבוע ריינולדס אזר אומץ וצפה לראשונה ב"גרין לנטרן" - עשור אחרי שעלה למסכים, ולא פספס הזדמנות להסתלבט על המפגש הקולנועי עם אשתו (את השרשור המושקע תוכלו לקרוא בטוויטר).
זה לא מקרי: מערכת היחסים של לייבלי וריינולדס, מהזוגות האהובים בהוליווד, מתבססת בין היתר על עקיצות הדדיות באינטרנט – כמו סדרת התמונות הלא לגמרי מוצלחת שריינולדס פרסם בחשבון האינסטגרם שלו לרגל יום ההולדת של בלייק ההריונית, או כשהיא תהתה למה הוא לא הזמין אותה לסט הצילומים של "דדפול 2" ביום היחיד שבו בראד פיט הצטלם לתפקיד. "אבא שלי נהג לומר 'אם אין לך משהו טוב להגיד - תגיד משהו מביך'", מסביר ריינולדס, וככה, ילדים, משמרים מערכות יחסים בהוליווד.

לייטון מיסטר (בלייר וולדורף)

מי שהייתה הבסטי/נמסיס של סרינה ולא פעם גנבה את ההצגה, לייטון מיסטר, שלחה זרועות לשלל תחומים אחרי שהסדרה החזירה את נשמתה לבורא. בין היתר, מיסטר שיחקה בסיטקום "חד הוריים" של ABC, ובקומדיה Making History של FOX. היא הגיחה גם לברודוויי ובשנת 2014 אף הוציאה את האלבום הראשון שלה, Heartstrings, בלייבל של עצמה.
11 צפייה בגלריה
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
(צילום: CW)
גם מיסטר, כמו לייבלי, התחתנה עם קראש של כולנו - אדם ברודי, לנצח סת' כהן מ"האו.סי" - צירוף מקרים מעניין בהתחשב בעובדה שהיוצר של "האו.סי", ג'וש שוורץ, הוא גם זה שברא את "גוסיפ" כמה שנים מאוחר יותר. ממש כמו ריינולדס ולייבלי, גם מיסטר וברודי נפגשו על סט של סרט (נו, גט אה לייף, בלייר), וכמה שנים אחר כך התחתנו בטקס סופר סודי. היום יש להם בת ובן והם מנצלים את הזמן הפנוי שאין להם לגלישת גלים.

פן בדג'לי (דן האמפרי)

הוא היה ילד העוני שהצטרף לחבורת האיסט סייד, ניהל מערכות יחסים חשקניות עם כמה מהבנות ואפילו - ספוילר - נחשף בסוף הסדרה כגוסיפ בוי. ודאי תשמחו לדעת שהסדרה גבתה ממנו מחיר לא קטן: הוא היה הזכר היחיד שהתבקש להסיר את שיער החזה שלו במהלך הצילומים כדי להשלים את דמותו הענוגה של דן האמפרי (התשובה היא גילוח, אגב).
11 צפייה בגלריה
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
(צילום: CW)
הקריירה של בדג'לי די התמסמסה אחרי "גוסיפ" עם כמה סרטי קולנוע עלומים, אבל לאחרונה הוא חזר בענק דווקא בזכות המסך הקטן, כשקיבל את התפקיד של ג'ו, הרוצח הסוציופת והמקסים ב-You, סדרת הלהיט של נטפליקס. למרבה השמחה, בחיים האמיתיים שלו בדג'לי הוא הכל חוץ מסוציופת. הוא למעשה אקטיביסט ואיש רוח, חבר בתנועת המחאה "אוקיופיי וול סטריט" ופעיל למען זכויות להט"בים, שימור כדור הארץ ובאופן כללי רוצה שלכולם יהיה טוב. כשיש לו זמן הוא גם מפגין כישורים מוזיקליים עם הלהקה שלו, MOTHXR, ששחררה אלבום יחיד בשנת 2016.
11 צפייה בגלריה
פן בדג'לי
פן בדג'לי
פן בדג'לי
(צילום: AP)
בדג'לי, שקיבל את שמו ממותג כדורי טניס שאבא שלו נהג ללחוץ כשהיה עצבני, התחתן בשנת 2017 עם דומינו קירק (אחותה של ג'מיימה קירק, ג'סה מ"בנות"), שמחזיקה בכישורים המקצועיים של שחקנית, זמרת ודולה. לפניה, אגב, הוא יצא במשך כמה שנים עם זואי קרביץ, ואם זה לא פרט טריוויאלי מספיק מעניין, ודאי תשמחו לגלות שכל אישה שאי פעם יצא איתה זכתה לשיר פרי עטו.

צ'ייס קרופורד (נייט ארצ'יבלד)

הגולדן בוי שניהל מערכות יחסים מצטלבות עם בלייר וסרינה בתפקיד הבכורה שלו בטלוויזיה, המשיך לסבוניה "זהב שחור" (Blood & Oil) ולסרטים Eloise ו"הכל אודות נינה". במהלך הצילומים ל"גוסיפ" האיש והבריטון עשה אודישן לקפטן אמריקה של מארוול אבל הצילומים הצפופים לא אפשרו לו להתפנות לתפקיד.
11 צפייה בגלריה
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
(צילום: CW)
הוא קיבל הזדמנות שנייה כגיבור-על כשנבחר לגלם את קווין/המעמקים בסדרת פורעי החוק "הבנים", יחד עם הגאווה הישראלית, תומר קאפון. בתחום הרומנטי, קרופורד יצא עם רבקה ריטנהאוס (אותה פגש ב"זהב שחור"), במשך שלוש שנים אבל נפרד ממנה ב-2019.
11 צפייה בגלריה
צ'ייס קרופורד
צ'ייס קרופורד
צ'ייס קרופורד
(צילום: AP)

אד ווסטוויק (צ'אק באס)

הפלייבוי הבריטי המניפולטיבי והמפונק, שהגיע מכסף אפילו יחסית לשאר הדמויות, המשיך אחרי ירידת "גוסיפ" לכמה סרטי קולנוע בינוניים (בהם גרסת 2013 של "רומיאו וג'ולייט" עם היילי סטיינפלד) וסדרות (כמו "עיר מרושעת"), אבל תדהמה הכתה במעריציו כשבשנת 2017, בעיצומה של מהפכת MeToo, שלוש נשים האשימו אותו בתקיפה מינית. האישה הרביעית, כריסטינה כהן, נחשפה שנה מאוחר יותר בפוסט בפייסבוק, שם טענה שווסטוויק אנס אותה ארבע שנים קודם לכן.
11 צפייה בגלריה
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
(צילום: CW)
משטרת לוס אנג'לס פתחה בחקירה בעקבות ההאשמות, כשווסטוויק מפרסם פוסט משלו שדוחה את הטענות, פוסט שהוא הסיר זמן קצר לאחר מכן. ביולי 2018 נודע כי ווסטוויק לא יועמד לדין בעקבות היעדר ראיות מספקות וחוק ההתיישנות, ולהוליווד זה הספיק כדי לשים לו ברקס על הקריירה. אל דאגה, כיום הוא בזוגיות עם הדוגמנית תמרה פרנ'צסקו ועל פי הרשתות החברתיות של שניהם - הם לא ממש סובלים.
11 צפייה בגלריה
אד ווסטוויק
אד ווסטוויק
אד ווסטוויק
(צילום: AP)

טיילור מומסן (ג'ני האמפרי)

התפקיד האחרון של מומסן היה זה של ג'ני האמפרי, האחות התמימה של דן שהפכה לסוחרת סמים והעניקה את בתוליה דווקא לצ'אק באס מכל האנשים, עד שנאלצה להיפרד מהסדרה בסוף העונה החמישית. מומסן הצעירה (היא הייתה בת 17 כשהצטרפה לקאסט) שבעה ממשחק ואחרי פרידתה מ"גוסיפ" היא התמקדה בקריירה המוזיקלית שלה כסולנית ההרכב Pretty Reckless. בשנת 2014 היא שחררה את האלבום השני עם הלהקה ועשתה היסטוריה – זו הייתה להקה הראשונה שמובלת על ידי אישה שהגיעה לראש מצעדי הרדיו עם שני הסינגלים הראשונים שלה.
11 צפייה בגלריה
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
(באדיבות CW)
Pretty Reckless שימשה גם כמופע הפתיחה של הזמר המנוח, כריס קורנל, עד שהוא מת בשנת 2017, מה שגרם למומסן לקחה צעד אחד אחורה ולפצוח בתקופת התבודדות. אם זה לא מספיק היא התאבלה גם על המפיק הוותיק שלה שמת בתאונת אופנוע, פחות משנה מאוחר יותר. "הייתי במקום מאוד לא בריא", היא סיפרה בריאיון, "בבור של ייאוש. ויתרתי על החיים עד שחזרתי לעשות מוזיקה". השנה יוצא האלבום הרביעי של ההרכב, בעל השם הייחודי Death by Rock and Roll.

קלי רתרפורד (לילי ואן דר וודסן)

בשולי הקאסט לא נשכח גם את קלי רתרפורד, שגילמה את לילי אמא של סרינה, שלאחר מכן זכתה בעיקר לתפקידים קטנים בסדרות כמו הריבוט של "שושלת" ו"ג'יין הבתולה", כשבמקביל נאלצה להתמקד במאבק משמורת קשה מול בעלה השני לשעבר, איש העסקים הגרמני דניאל גירשט, ממנו התגרשה ב-2013. גירשט הצליח להשיג משמורת מלאה על שני ילדיהם, אבל נאלץ לעזוב את ארצות הברית בעקבות סוגיות הגירה, ורתפורד נאלצה להסתפק בביקורים על קו ניו יורק-מונקו, שם האקס שלה מתגורר. זה גזל ממנה כל כך הרבה כסף שהיא חתמה על פשיטת רגל בשנת 2013, מה שהקשה עליה עוד יותר לבקר את ילדיה, בני השש והשמונה היום.
11 צפייה בגלריה
קלי רתרפורד
קלי רתרפורד
קלי רתרפורד
(צילום: AP)

מישל טרכטנברג (ג'ורג'ינה ספארקס)

מקום של כבוד נשמר גם למלכת הפאסיב-אגרסיב מישל טרכטנברג, שתפקידה היה לדרדר את סרינה לדרך הרעה בכל פעם שהיא נקלעה לאזור. זה כלל סימום של סרינה כדי שתפספס את המבחנים החשובים שלה, הוצאה מהארון של אריק ואפילו כניסה להריון (!) כדי לשכנע את דן שהילד הוא שלו. טרכטנברג לא עשתה הרבה בתחום המשחק אבל זכתה לכותרות בפברואר האחרון, כשעמדה לצידה של כריזמה קרפנטר, הקולגה שלה מימי "באפי ציידת הערפדים", כשזו האשימה את היוצר ג'וס ווידון בניצול, אכזריות ויצירת סביבת עבודה רעילה. "מה שהוא עשה היה מאוד רע", הוסיפה טרכטנברג, "אבל ניצחנו כי שרדנו".

מתיו סטל (רופוס האמפרי)

מתיו סטל, כזכור, גילם את האבא המגונן של דן וג'ני ולפרקים גם בן זוגה של לילי, אך מאז "גוסיפ" גם הוא למרבה הצער די נעלם מהמסכים, למעט תפקיד בסרט האימה Ouija. אך יש כאן זווית ישראלית – לסטל בת מאשתו לשעבר, הדוגמנית ופליטת הריאליטי, נעמה נטיב. השניים התחתנו בסתר מאחר וסטל לא היה בטוח שההורים שלו, שני נוצרים בפטיסטים שמרנים, יקבלו יפה את העובדה שהוא מתחתן עם יהודיה. הם התגרשו לפני עשור.