פסטיבל סדרות הטלוויזיה של ברלין ממשיך להאיר פנים לישראלים: השחקנים שירה האס וגל תורן זכו בפרס השחקן והשחקנית הטובים ביותר בסדרת דרמה בטקס, ששודר הערב באופן מקוון בהתאם להגבלות הקורונה.
האס, שרק בתחילת השבוע הפסידה בטקס פרסי האמי האמריקני, קיבלה את הפרס על הסדרה "המורדת" מבית נטפליקס. כמו כן, הסדרה עצמה זכתה קטפה את פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, ואנה וינגר זכתה בפרס התסריטאית על עבודתה בסדרה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "המורדת"
מתוך "המורדת"
מתוך "המורדת"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
גל תורן, מאידך, זכה בפרס על משחקו בסדרה "הטבח" של yes, שתעלה לשידור בחודשים הקרובים ומגוללת את הנעשה מאחורי הקלעים של מסעדת שף, ובה מככבים גם גורי אלפי ורותם סלע.
בריאיון בזום שנערך עם תורן במהלך הטקס, הוא זכה למחמאות מהמנחה, שסיפר כי צפה בה והיא הייתה מצוינת. "אני גם רוצה לצפות בה", ענה בהומור. "זה היופי בפסטיבלים", השיב לו המנחה מארק אולן דרסן, "אנחנו זוכים לצפות בסדרות הכי חדשות לפני שכולם צופים בהן".
2 צפייה בגלריה
גל תורן מתוך פסטיבל הסדרות של ברלין
גל תורן מתוך פסטיבל הסדרות של ברלין
גל תורן מתוך פסטיבל הסדרות של ברלין
(צילום מסך)
כשנשאל על ידי דרסן איך התכונן לתפקיד, ענה: "היה לנו יועץ קולינרי, שף מושיקו גמליאלי, הוא נתן לי לעבוד במטבחים שלו וזה היה מדהים, עשינו את זה במשך חודש. הייתי גם בשתי מסעדות מדהימות בניו יורק - של השפית עינת אדמוני ושף ג'יימס קנט, שנתנו לי להיכנס למטבחים שלהם. ואיך להיות מניאק - זה אני יודע מהניסיון הפרטי שלי".
תורן הוסיף ואמר: "אני אוהב לבשל גם בחיים האישיים, אבל אני חושב שמה שהיה מדהים זה שניהלנו מטבח אמיתי במסעדה אמיתית, והיו סצנות בישול אמיתיות עם 20 טבחים אמיתיים - והכל היה אמיתי. לעשות את כל זה ועדיין לשחק - זאת הייתה התנסות מדהימה".
בשנה שעברה זכתה הסדרה "המדובב", ששודרה גם היא ב-yes, בפרס התסריט הטוב ביותר.