הסופר רובין שארמה יגיע לארץ בחודש מאי, להרצאה שתתקיים ב-1.5 בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב. שארמה, המזוהה בעיקר עם ספרו רב המכר "הנזיר שמכר את הפרארי שלו", מגיע לארץ בעקבות הצלחת ספרו האחרון "מועדון החמש בבוקר", בו הוא מציע שגרת חיים יוצאת דופן שבמרכזה השכמה מוקדמת. הספר, שתורגם לשפות רבות והפך לתופעה עולמית, נעשה רב מכר גם בישראל.
במרכז האירוע, שעל קיומו חתומה קבוצת סברס, תעמוד הרצאה של שארמה על "מועדון החמש בבוקר". המפגש יתחיל בשעה תשע בבוקר, כיאה לשגרת החיים המוקדמת של הסופר ומועדון קוראיו. "אני מתרגש לחזור לתל אביב", שארמה אומר ומבטיח שהמגיעים לאירוע ילמדו "איך האנשים הכי מצליחים בעולם מנהלים את היום שלהם, איך הם נאבקים במורכבות ומתרכזים בפשטות למען תוצאות מקסימליות".
1 צפייה בגלריה
רובין שארמה
רובין שארמה
רובין שארמה
(צילום: צביקה טישלר)
רובין שארמה נחשב לאחד מהסופרים ומעצבי דעת הקהל המובילים בעולם בתחום המנהיגות והיכולות האישיות. ספריו נמכרו ב-75 מדינות בלמעלה מ-15 מיליון עותקים, והבולט שבהם הוא "הנזיר שמכר את הפרארי שלו", שמכר מעלה מארבעה מליון עותקים. ב"מועדון החמש בבוקר" מציג שארמה את תפיסת עולמו בה הוא מקפיד להשכים קום לטובת פעילות גופנית, מדיטציה וקריאה או כתיבה. "בחמש בבוקר לא קורה כלום, את לא צריכה את הטלפון שלך, את לא צריכה לבדוק מיילים. את נותנת לעצמך 60 דקות להתחבר עם המהות הרוחנית שלך. זה פשוט מעבר מלהיות קורבן ללהיות מנהיג", הסביר בראיון ל-ynet.
מחירי הכרטיסים: 459-199 שקלים.