"כף רגלי לא מוצאת מנוח", שר הזמר והיוצר אביגדור גביש בסינגל ובקליפ החדש שהוא מוציא היום (ד'). סיפור חייו של גביש מצמרר, והשיר החדש שהלחין למילים שכתבה עבורו נעמה קופלד, נשמע כמו חוויית החיים הבלתי נתפסת שעברה עליו.
במוצאי ליל הסדר של שנת 2002, שבועיים לאחר שאביגדור גביש התגייס לסיירת מגלן, נכנס מחבל לבית הוריו באלון מורה שבשומרון והחל לירות לכל עבר. המחבל רצח את הוריו דוד ורחל ואת סבו יצחק קנר. אחיו הבכור, רס"ן אברהם גביש, שהיה קצין מצטיין בסיירת מטכ"ל, נפגע אנושות מהירי, אך ביקש מאביגדור שיביא לו את נשקו האישי שהיה בקומה למעלה. אביגדור, שטרם למד לירות בעצמו, מילא את המשימה בקור רוח ולאחר מכן רץ לבדוק מה קורה עם יתר אחיו. בינתיים החריף מצבו של אברהם, הוא התקשה בתפעול הנשק ובהמשך נפטר מפצעיו.
1 צפייה בגלריה
אביגדור גביש יונה
אביגדור גביש יונה
אביגדור גביש, מתוך הקליפ לשיר "יונה"
(אביגדור גביש יונה)
למרות הטרגדיה, המשיך את מסלול הלוחם במגלן, פנה לקצונה והפך למפקד צוות ולסגן מפקד פלוגה. לאחר מכן למד הנדסה אבל לפני כמה שנים שינה כיוון. הוא עשה תואר במוזיקה והוציא אלבום בשם "יום חדש", שאותו כתב והלחין.
לפני כחצי שנה גביש נשא לאישה את איילת דיקשטיין שגם שני הוריה נרצחו בפיגוע טרור בשנת 2002. השניים הכירו במסגרת קבוצת תמיכה ליתומים משני ההורים.
"יונה" הוא השיר השני מתוך ארבעה באלבום האי.פי החדש שלו, "צוהר". הקליפ צולם במדבר יהודה ובעת הכנתו ניסה גביש לדמות את היכולת להיות נוכח ולהתחבר במקומות של כאב, לעמוד מול השריפה ולהמשיך לחיות.

יונה

יש מבול ואני לא יונה כף רגלי אינה מוצאת מנוח או כתף להניח את ראשי מבול על סף דלתי ואלוהים סגר את הצהר בעדי יש מבול ואני לא יונה בבל מתהפכת עלי באלפי צורות וצבע כשכולם עולים לסיפון עם תלושי זכאות לאושר אני עומד ברציף מעלי גואים המים יש מבול ואני לא יונה שולח את עצמי שוב ושוב לבדוק הקלו המים מייחל עוד מסרב להיכנע להניף מטפחת לבנה יש מבול ואני לא יונה
מילים: נעמה קופלד לחן: אביגדור גביש הפקה מוזיקלית: יהודה פוגל ואביגדור גביש צילום ובימוי קליפ: חי אפיק