אחרי מאבק עיקש של בעלי מועדון הבארבי בתל אביב, שאול מזרחי, לפתוח אותו לקהל רחב - התגלה חולה קורונה במקום, זאת לפי נתוני החקירה האפידמיולוגיות באתר משרד הבריאות.
1 צפייה בגלריה
דודו טסה בבארבי
דודו טסה בבארבי
דודו טסה בבארבי
(צילום: רז גרוס)
ב-28 ביוני נערכה ההופעה של הזמר דודו טסה במועדון הבארבי בתל אביב, וכעת על פי הנתונים באתר משרד הבריאות התגלה חולה מאומת.
הזמר דודו טסה עצמו עודכן על כך מפניית ynet ואמר: "אף אחד לא דיבר איתי".
מזרחי היה אחד מקולות המחאה הבולטים להחזרת עולם התרבות לפעולה, כאשר השיא היה כשפתח בשביתת רעב מול משרד ראש הממשלה בירושלים.
מועדון הבארבי נפתח בהתאם למתווה משרד התרבות והבריאות כבר ב-17 ביוני. גם אז נערכה חתונת מחאה יחד עם הופעה של טסה. אלא שמספר ימים לאחר מכן, באותו המקום, התגלה כאמור חולה קורונה מאומת.
משאול מזרחי נמסר בתגובה: "ביקשו מאיתנו לעמוד בתו סגול, איפה כל בן אדם יושב וכדומה. כל בן אדם קיבל הסבר וכולם מילאו טפסים. אתמול ישבתי בבית וקיבלתי הודעה שהיה לי חולה בבארבי ב-28. על פניו, משרד הבריאות אמור היה להגיד לי מי החולה ושנדע במה מדובר. מאתמול לא מצאתי את האדם, ולא קיבלתי תשובות ממשרד הבריאות. במשך שבוע ימים אני לא יודע כלום ממשרד הבריאות. עד עכשיו משרד הבריאות לא עונה, בזמן שהציבור מבקש ממני תשובות. אני יכול להרגיע את האנשים, כי פיצלנו את המקום לחמש קפסולות מבודדות".
מההפקה של דודו טסה נמסר בתגובה: "עד רגע זה לא קיבלנו שום פנייה או הנחיה מגורם רשמי בעניין. לשמחתנו, המופע התנהל לפי כל ההנחיות והוראות משרד הבריאות, כולל מרחקים מתאימים ורישומים. אם אכן נקבל הנחיה בעניין - נפעל על פיה ללא כל עיכוב".