זעזוע בעולם המוזיקה: חברת "ליאם הפקות" בבעלותו של אייל גולן הודיעה היום (א') כי החליטה על פרידה מהזמר איתי לוי, בהחלטה משותפת של שני הצדדים. לאחר הפרידה מאייל גולן, לוי יישאר תחת ניהולו של בני פרץ.
1 צפייה בגלריה
איתי לוי, אייל גולן
איתי לוי, אייל גולן
איתי לוי, אייל גולן
(צילום: ענת מוסברג, יובל חן)
"כבר בתחילת הדרך, זיהיתי את הפוטנציאל וצפיתי את ההצלחה של איתי לוי. הכמיהה להצלחה והנחישות שבערה בו בשילוב של עשייה ועבודה קשה יצרה הצלחה חסרת תקדים", אמר גולן בהודעה לתקשורת, "אני מלא בגאווה שזכיתי ללוות את איתי ולהיות חלק בלתי נפרד מהדרך המופלאה שעבר ומההצלחה שלו. הצלחה שלו היא ללא ספק הצלחה שלי. אני אמשיך ללוות ולהיות לצידו בכל מה שיצטרך. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".
"בתום חמש שנים אני יוצא הבוקר לדרך חדשה, וכשאני מביט לאחור, אני נרגש ומודה לאנשים שהיו בשבילי. בראש ובראשונה אני מודה מעומק ליבי ל'ליאם הפקות', ולאייל גולן - על דרך ארוכת השנים - בה טרפנו את העולם. דרך של הצלחות וחוויות משותפות", סיכם לוי, "ולך אייל היקר, אני מודה על הפרק המשמעותי הזה, אין לי ספק שנמשיך לשתף פעולה והחברות שלנו, שהיא מעל הכל רק תתחזק. זה יום מיוחד בשבילי - ושיהיה רק בהצלחה ובשורות טובות".
הפרידה של לוי וגולן באה כשברקע הסכסוך בין אייל גולן למנהלו לשעבר, בני פרץ, שניהל גם את איתי לוי. בשיח על הפרידה בין גולן לפרץ, אחת האפשרויות שהועלתה כללה חלוקה של ניהולו של לוי כך ש-25 אחוזים יהיו אצל גולן, 25 אחוזים אצל פרץ ו-50 אחוזים אצל לוי.
בריאיון ל-ynet ביום העצמאות האחרון דיבר גולן על מערכת היחסים עם לוי. "היחסים תקינים עם איתי לוי. הוא שייך לי, לליאם הפקות לעוד שש שנים קדימה וחסר לנו שהיחסים לא יהיו טובים".