השחקנית כריזמה קרפנטר, שגילמה את קורדיליה ב"באפי ציידת הערפדים" וב"אנג'ל", האשימה בפוסט באינסטגרם את ג'וס ווידון, יוצר הסדרות, בהתנהגות שתלטנית ומתעללת על הסט. "ג'וס ווידון ניצל את הכוח שלו בזמן העבודה על 'באפי' ו'אנג'ל'", כתבה והוסיפה שהיא עדיין סובלת מבעיות גופניות ונפשיות עד היום בעקבות התקופה ההיא.
לטענתה, כשהיא הייתה בחודש הרביעי להיריונה, ווידון נהג לקרוא לה "שמנה" מול עמיתים. בנוסף, הוא איים לפטר אותה באופן קבוע ונהג לסכסך בין אנשים על הסט. "יש לו היסטוריה בלהיות אכזרי ובלייצר סביבת עבודה רעילה עוד מתחילת הקריירה שלו, אני יודעת כי חוויתי את זה מיד ראשונה. באופן קבוע", כתבה.
1 צפייה בגלריה
כריזמה קרפנטר
כריזמה קרפנטר
כריזמה קרפנטר, מתוך "אנג'ל"
(צילום: 20th Television)
"הוא כל הזמן נהג לאיים באופן פסיבי-אגרסיבי שהוא הולך לפטר אותי, מה שמשפיע קשות על הערכה העצמית של שחקנית צעירה. הוא היה נוהג לקרוא לי 'שמנה' מול הקולגות שלי. הוא היה אכזרי ונשכני, מזלזל באנשים מול אנשים אחרים, משחק במועדפים ומסכסך בין כולם כדי שהם יתחרו על תשומת הלב והאישור שלו".
לדבריה, כאשר בישרה לו שהיא בהיריון הוא שאל אם היא "מתכוונת להשאיר את זה". בנוסף, "הוא נהג לצחוק על האמנות שלי ולהגיד לי שאני מחבלת בסט. ואז הוא פיטר אותי בעונה הבאה אחרי שילדתי".

עוד היא פירטה על מקרה ספציפי שאירע בחודש שישי להריונה: "התבקשתי לבוא לעבודה באחת בלילה, אחרי שהרופא המליץ לקצר את שעות העבודה שלי. בגלל הלחץ הרב שחוויתי בתור אישה עובדת בהיריון, התחלתי לחוות צירים מדומים. זה היה ברור לי שהשיחה הייתה הגורם לכך".
קרפנטר הציפה את ההאשמות האלה בעקבות חקירה שהתנהלה באולפני האחים וורנר לגבי ההתנהגות של ווידון, זאת לאחר שהשחקן ריי פישר האשים אותו בהתנהלות פוגענית על הסט של "ליגת הצדק". החקירה נגד ווידון נסגרה בחודש דצמבר האחרון, וכבר בסוף נובמבר ווידון הודיע שהוא מתרגש לקראת הסדרה החדשה שלו The Nevers שתשודר ב-HBO, השייכת לאולפני האחים וורנר. במקביל, פישר אישר בינואר שההופעה שלו בסרט The Flash בתור גיבור העל סייבורג נגנזה.
"השתתפתי בחקירה כי אני מאמינה שריי הוא אדם עם כבוד שמספר את האמת. העזיבה שלו מ'הפלאש' בתור סייבורג היה הקש ששבר את גב הגמל".
את הפוסט שיתפה גם שרה מישל גלר, כוכבת הסדרה. אומנם היא לא סיפרה על התנהגות בעייתית של ווידון אך כתבה כי היא "עומדת לצד שורדים של התעללות ושהיא גאה בכל מי שפוצה פה". בעקבות הפוסט הגיבה כוכבת נוספת של הסדרה, מישל טרכטנברג, שגילמה את אחותה הצעירה של באפי. גם היא הצטרפה להאשמות נגד ווידון וכתבה: "אני מספיק אמיצה עכשיו בתור אישה בת 35 כדי לשתף את זה. כולם חייבים לדעת את זה. ההתנהגות שלו הייתה מאוד לא הולמת. לא הולמת בכלל". עוד הוסיפה "מה שהוא עשה היה מאוד רע. אבל ניצחנו כי שרדנו".
גם אמבר בנסון, שגילמה את טרה, הצטרפה להאשמות נגד הבמאי. "'באפי' הייתה סביבת עבודה רעילה שהתחילה בגלל העומד בראשה. כרימה מספרת את האמת ואני תומכת בה במאה אחוז. נוצר הרבה נזק בתקופה ההיא וחלק גדול מאיתנו עדיין מעכלים את זה עשרים שנה אחרי".