המשמר (The Watch)

סדרה חדשה שמבוססת על "עולם הדיסק", סדרת ספרי הפנטזיה של טרי פראצ'ט ("בשורות טובות"). המבנה מזכיר מעט את CSI: בכל פרק יוצג פשע שבועי, וחבורת השוטרים המרדנית של העיר המושחתת אנק מורפורק ינסו לתפוס את הפושעים - מבני אדם ועד גמדים וטרולים. מככבים: ריצ'רד דורמר (בריק דונדריון מ"משחקי הכס"), וונדל פירס (רוברט זיין מ-Suits) ועוד.
3 בינואר, BBC אמריקה
19 צפייה בגלריה
מתוך The Watch
מתוך The Watch
מי יתעסק איתם? The Watch
(צילום: BBC)

וונדה-ויז'ן

הסיפתח של סדרות מארוול, שתוכלו למצוא בפלטפורמת הסטרימינג דיסני פלוס. העלילה מתרחשת אחרי סיום "הנוקמים: סוף משחק". וונדה מקסימוף ("מכשפת השני", בשמה המקצועי) ובן זוגה האנדרואיד ויז'ן גרים כעת בבית יפה בפרברי ווסטויו ומנסים לחיות חיים נורמליים המזכירים מציאות של סיטקום. הטוויסט, שכבר ידוע למעריצי הז'אנר, הוא שוויז'ן מת כבר ב"מלחמת האינסוף" מ-2018 - מה שהופך את הסיטואציה למאוד משונה, ומרמז שמדובר במציאות אלטרנטיבית שאפילו הם לא מודעים אליה. מככבים: פול בטאני, אליזבת אולסן, קאט דנינגס ("תור"), קתרין האן ("טרנספרנט") ועוד.
15 בינואר, דיסני פלוס

קלריס

בשנת 1993, כחצי שנה אחרי ששרדה את מאורעות "שתיקת הכבשים", חניבעל לקטר ובאפלו ביל, סוכנת ה-FBI קלריס סטרלינג חוזרת לשטח במטרה לצוד עוד רוצחים סדרתיים וטורפים מיניים. כזכור, בשלב זה של הסרטים חניבעל הוא פושע נמלט, אך על פי התחזיות הוא לא יחזור כל כך מהר לסדרה. באפלו ביל, לעומת זאת, כנראה ישוב - בעיקר בפלאשבקים ובסיוטים. מככבים: רבקה ברידס ("שקרניות קטנות"), קאל פן ("הרולד וקומר משתוללים באמריקה"), ניק סנדאו ("כתום זה השחור החדש") ועוד.
11 בפברואר, CBS

פלקון וחייל החורף

כמו "וונדה-ויז'ן", גם "פלקון וחייל החורף" ממשיכה את התרחשויות "הנוקמים: סוף משחק". במרכזה עומדים סאם וילסון (פלקון) ובאקי בארנס (חייל החורף), שעוד מעכלים את הטוויסט שובר הלב מהסרט: סטיב רוג'רס, הלא הוא קפטן אמריקה, החליט לנטוש את התפקיד ולהעביר את המושכות - כמו גם את המגן האיקוני שלו - לוילסון, חברו הטוב. כעת, כשנותרו לבדם ללא בוגר אחראי שישגיח, הם יוצאים למסע ברחבי העולם כדי לבחון את היכולות שלהם ולהילחם במרסקי הדגלים, קבוצה אנרכיסטית שמעוניינת לחסל את המושגים "מדינה" ו"לאומיות". מככבים: אנתוני מקי, סבסטיאן סטן, דניאל ברוהל ("ממזרים חסרי כבוד"), אמילי ואן קאמפ ("נקמה") ועוד.
19 במרץ, דיסני פלוס

The Nevers

סדרת המד"ב החדשה של ג'וס ווידון ("באפי ציידת הערפדים") מתרחשת ב-1899 ונוסבת סביב חבורת נשים ויקטוריאניות מלונדון המתגלות כבעלות יכולות על טבעיות. בדרכן למלא משימה שעשויה לשנות לנצח את העולם, הן נאלצות לגבור על אויבים אכזריים שממתינים לחסלן בכל פינה. ווידון עצמו נאלץ לעזוב את ההפקה בנובמבר האחרון, ככל הנראה לאחר שהואשם בהתנהגות בלתי ראויה על הסט של "ליגת הצדק". מככבים: לורה דונלי ("הזרה"), ניק פרוסט ("שחר המתים"), דניס או'הר ("אימה אמריקאית") ועוד.
11 באפריל, ב-yes וסלקום tv
19 צפייה בגלריה
לא עמד בסטרס. ג'וס ווידון
לא עמד בסטרס. ג'וס ווידון
לא עמד בסטרס. ג'וס ווידון
(צילום: AFP)

Shadow and Bone

סדרת דרמה-פנטזיה המבוססת על הספר הראשון בטרילוגיית "גרישה" של לי ברדוגו - שנולדה בירושלים, גדלה בלוס אנג'לס ועשתה חיל בז'אנר הפנטזיה בארצות הברית, ומתהדרת גם ביוצר הוליוודי למהדרין, אריק הייסרר, שאף היה מועמד לאוסקר על תסריטו ל"המפגש". בלב הסדרה נמצאת יתומה שגדלה בארץ פנטסטית דמוית-רוסיה, ומגלה שהיא מסוגלת לרתום כוח קסום - מה שהופך אותה ל"גרישה", מעין בריה בעלת כוחות קסם. מככבים: בן בארנס ("סיפורי נרניה: הנסיך כספיאן", "ווסטוורלד") וג'סיקה מיי לי האנונימית למדי.
צפויה לעלות בנטפליקס באפריל 2021
19 צפייה בגלריה
Shadow and bone
Shadow and bone
קצת קסם לא הרג אף אחד. Shadow and Bone
(צילום: באדיבות נטפליקס)

לוקי

אינספור אירועים חשובים התרחשו בשני סרטי הסיום של "הנוקמים", בהם מותו קורע הלב של לוקי, אחיו המטורלל של תור, וסצנת החזרה בזמן לתקופת "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", שאיפשרה ללוקי לגנוב את אבן הטסארקט ולברוח מרשויות החוק. כך שלמרבה השמחה, לוקי קיים כעת בציר זמן אלטרנטיבי כלשהו ומנצל את כוח האבן כדי לחזור לאירועים מכוננים בהיסטוריה האנושית ולהשפיע עליהם. מככבים: טום הידלסטון, אוון וילסון, סשה ליין ("אמריקן האני"), גוגו אמבתה רו ("תוכנית הבוקר") ועוד.
צפויה לעלות בדיסני פלוס במאי 2021

סופרמן ולויס

עולם גיבורי העל של די.סי ורשת CW ממשיך להתרחב. כפי ששמה רומז, הסדרה תעסוק בחייהם של קלארק "סופרמן" קנט ובת זוגו, העיתונאית לויס ליין, שמתגוררים עתה בסמולוויל ומתמודדים עם האתגר הכי גדול שלהם שהם יכלו לדמיין: להיות הורים. אולם מה שבאמת מטריד אותם הוא האם צמד בניהם, ג'ונתן וג'ורדן, ירשו מאביהם גם את כוחות העל. מככבים: טיילר הקלין ("זאב צעיר"), אליזבת "ביטסי" טולוק ("גרים") ועוד.
צפויה לעלות ב-CW במהלך 2021

סדרת שר הטבעות

250 מיליון דולר שילמה אמזון על הזכויות לסאגת "שר הטבעות" של טולקין, ומי יודע כמה מיליונים נוספים כבר נשפכו על הסדרה הטלוויזיונית הראשונה (ונטולת השם, בינתיים) המתרחשת בעולם הזה, בהפקתה. ההערכות נעות בין 100 ל-150 מיליון דולר לעונה, ובעוד העבודה על העונה הראשונה נמשכת בניו זילנד (אחרי הפסקה שנכפתה עקב משבר הקורונה), כבר הוזמנה השנייה. ברמת העלילה, אין הרבה מה לספר בשלב זה. ידוע רק כי הסדרה מתרחשת בעידן השני של הארץ התיכונה, כאלף שנים לפני עלילת "שר הטבעות". כמו כן, חשוב לציין שעל צוות ההפקה נמנית גם המפיקה הישראלית שרון טל יגואדו. מככבים: פיטר מאלן ("אוזרק") הוא כנראה המוכר שבהם.
צפויה לעלות באמזון פריים במהלך 2021
19 צפייה בגלריה
תתרחש כאלף שנים לפני עלילת "שר הטבעות"
תתרחש כאלף שנים לפני עלילת "שר הטבעות"
תתרחש כאלף שנים לפני עלילת "שר הטבעות"

כישור הזמן

סדרת הפנטזיה הגדולה השנייה שתגיע השנה אל המסכים - גם היא של אמזון - מבוססת על חומר מקור אפי, שבאופן אירוני שאב את השראתו המרכזית מכתביו של ג'.ר.ר.טולקין: "מחזור כישור הזמן" של הסופר המנוח רוברט ג'ורדן. 11 ספרים כתב ג'ורדן, ואחרי מותו השלים את הסאגה סופר פנטזיה פופולארי אחר, ברנדון סנדרסון, עם שלושה נוספים. את העלילה הסבוכה והמורכבת אפשר לסכם כמלחמת כוחות האור בכוחות האופל - לא עניין נדיר במיוחד בסוג סיפורת הפנטזיה הנ"ל. אבל הספרים של ג'ורדן הפכו לאהובים מאוד על ידי הרבה מאוד אנשים, ואלוהים יודע שהסאגה המסיבית כולה יכולה לפרנס בכיף עונות טלוויזיוניות רבות, אם העונה הראשונה תתגלה כסיפור הצלחה. מככבים: רוזמונד פייק ("נעלמת"), מייקל מק'אלהטון ("משחקי הכס"), סופי אוקונדו ("החיים הסודיים של הדבורים").
צפויה לעלות באמזון פריים במהלך 2021

גוסיפ גירל

שמונה שנים לאחר שנפרדנו ממנה, "אחת שיודעת" (שבמחוזותינו ידועה גם בשמה המקורי - Gossip Girl) שבה עם חבורה חדשה של תלמידי תיכון עשירים וחרמנים ממנהטן. כמו קודמיהם בתפקיד, גם הם חיים את חיי הזוהר והדרמות, וגם הם כמובן נרדפים על ידי דמות אנונימית ויודעת-כל. עם זאת, בניגוד לקודמיהם, הקאסט הנוכחי צפוי להיות יותר ורסטילי, עם דמויות ראשיות לא-לבנות שמתשייכות בחלקן לקהילת הלהטב"ק. מככבות: קריסטן בל (שתשוב לקריין את דמותה של גוסיפ גירל), אמילי אלין לינד ("השמרטפית"), טאבי גווינסון ועוד.
צפויה לעלות ב-HBO מקס במהלך 2021
19 צפייה בגלריה
לא הייתה הכי ורסטילית בליהוק. "גוסיפ גירל" המקורית
לא הייתה הכי ורסטילית בליהוק. "גוסיפ גירל" המקורית
לא הייתה הכי ורסטילית בליהוק. "גוסיפ גירל" המקורית

תשעה זרים מושלמים

דיוויד אי. קלי משחזר את ההצלחה שלו ושל ניקול קידמן ב"שקרים קטנים" ו"היית צריכה לדעת" עם סדרה שלישית - "תשעה זרים מושלמים", עיבוד טלוויזיוני נוסף לספר של ליאן מוריארטי (שכתבה גם את "שקרים קטנים"). תשעה אוסטרלים שלא מכירים זה את זה נפגשים במרכז טיפולי יוקרתי, אותו מנהלת אישה רוסיה מסתורית בשם מאשה, שבו במשך עשרה ימים הם עתידים לעבור חווית גוף ונפש לא רגילה. מככבים: ניקול קידמן, מליסה מקארתי ("מסיבת רווקות"), לוק אוונס ("היפה והחיה"), מייקל שאנון ("צורת המים"), רג'ינה הול ("טיול בנות") ועוד.
צפויה לעלות בהולו במהלך 2021
19 צפייה בגלריה
מתוך "היית צריכה לדעת"
מתוך "היית צריכה לדעת"
סדרה חדשה, פאה חדשה? ניקול קידמן מתוך "היית צריכה לדעת"
(צילום: באדיבות HBO)

What If…?

לצד הרחבת עולמם של גיבורי העל מבית מארוול, דיסני מרחיבה גם את יקומיה האלטרנטיביים בסדרת אנימציה חדשה שמבוססת על חוברות קומיקס משנות ה-70, הבוחנות תיאוריות "מה אם?" על כמה מהנרטיבים המפורסמים בהיסטוריה שלה. מה למשל היה קורה אם הנוקמים לא היו קיימים? מה היה קורה אם הסוכנת פגי קרטר הייתה זו שלוקחת את הנסיוב הנסיוני במקום סטיב רוג'רס? ומה היה קורה לספיידרמן עם דוד בן לא היה מת? מככבים בקולם: רבים מהכוכבים המקוריים - בהם ג'וש ברולין (תאנוס), כריס המסוורת (תור), סמואל אל. ג'קסון (ניק פיורי) ואפילו צ'דוויק בוזמן המנוח (הפנתר השחור), בעוד שג'פרי רייט ("ווסטוורלד") יקריין את הסדרה בדמותו של המשגיח.
צפויה לעלות בדיסני פלוס במהלך 2021

בל אייר

כמעט שנתיים לאחר שיצר טריילר לריבוט דרמטי אך פיקטיבי של "הנסיך המדליק מבל אייר" - ועורר הייפ מטורף ברשת - הבמאי מורגן קופר משיק השנה סדרה אמיתית בשם "בל אייר". זוהי כאמור גרסה מעט יותר קודרת לסיפורו של וויל הצעיר, שנקלע לקטטה עם כנופייה במהלך משחק כדורסל, ובתגובה נשלח על ידי אימו לגור עם דודיו נוקשי החינוך בפילדלפיה. רשתות רבות - בהן נטפליקס, אמזון, אפל טיוי ו-HBO מקס - רבו על הזכות להפיק אותה, אך מי שגברה על כולן היא דווקא פיקוק, פלטפורמת הסטרימינג של NBC, שמיהרה להזמין שתי עונות מראש. בשלב זה עוד לא נחשף האם שחקני הטריילר ישובו לתפקידם גם בסדרה.
צפויה לעלות בפיקוק במהלך 2021

שיחות עם חברים

אחרי ההצלחה של "אנשים נורמלים" בהולו, סאלי רוני ממשיכה במגמת העיבודים הטלוויזיוניים לספריה עם "שיחות עם חברים" מ-2017. כמו ב"אנשים נורמלים", גם העלילה הנוכחית מתרחשת בטריניטי קולג' שבדבלין, אך הפעם נכיר את הסטודנטיות פרנסס ובובי, צמד חברות טובות (שהן גם אקסיות), המפתחות מערכת יחסים עם זוג נשוי מבוגר יותר - אך לא פחות מפתה. טרם נערכו ליהוקים רשמיים לסדרה.
צפויה לעלות ב-BBC במהלך 2021
19 צפייה בגלריה
כריכת הספר
כריכת הספר
מה שקורה בדבלין לא נשאר בדבלין. "שיחות עם חברים"
(כריכת הספר)

מסע בין כוכבים: עולמות חדשים ומוזרים

אחרי "מסע בין כוכבים: דיסקברי" ו"פיקארד", שתי הסדרות שאיתחלו מחדש את קיומו הטלוויזיוני של המותג, אנו מקבלים את "עולמות חדשים ומוזרים" - סדרה שתעקוב אחר צוות ספינת החלל האנטרפרייז בראשותו של הקפטן כריסטופר פייק, המתרחשת כעשור לפני שיפנה את כסאו עבור קפטן ג'יימס טי. קירק. מככבים: אנסון מאונט (שגילם את פייק ב"דיסקברי", כך שמדובר בספין-אוף ישיר), רבקה רומיין ועוד.
צפויה לעלות ב-CBS All Access במהלך 2021
19 צפייה בגלריה
מתוך "מסע בין כוכבים: עולמות חדשים ומוזרים"
מתוך "מסע בין כוכבים: עולמות חדשים ומוזרים"
למקרה שהיו חסרות לכם עוד סדרות מהסאגה. "מסע בין כוכבים: עולמות חדשים ומוזרים"
(צילום: NBC)

It's A Sin

דרמה מבית היוצר של ראסל טי. דייויס ("השנים"), המתרחשת בתחילת שנות ה-80 ומביאה את סיפורם של חמישה נערים הומוסקסואלים בני 18, שעוברים לגור ביחד בדירה לונדונית כשהם מלאי תקווה, אמביציה ושמחת חיים. אלא שאז מתחילות שמועות לגבי וירוס חדש שהופך למאיים יותר מרגע לרגע, עד שזה הופך לרשמי: מגפת האיידס נמצאת בכל עבר ומפלס הפאניקה סביבם מתרומם. מככבים: ניל פטריק האריס, סטיבן פריי, אולי אלכסנדר (סולן להקת Years & Years) ועוד.
צפויה לעלות ב-yes במהלך 2021

Mare of Easttown

מיני-סדרה שיצר התסריטאי בראד אינגלסבי ("מרדף לילי", בכיכובו של ליאם ניסן). הסיפור עוסק בבלשית בעיירה קטנה בפנסילבניה, אשר חוקרת מקרה רצח ובמקביל, כמה מקורי, מנסה למנוע מחייה האישיים להתפרק. אז מה כל כך מיוחד בה? הקאסט המשובח שקובץ כאן. מככבים: קייט ווינסלט, ג'ין סמארט ("השומרים"), אוון פיטרס ("אקס מן: ימי עבר עתידי") ועוד.
צפויה לעלות ב-HOT, yes וסלקום tv במהלך 2021
19 צפייה בגלריה
קייט ווינסלט
קייט ווינסלט
לא הרעיון הכי מקורי, אבל יש להם את קייט ווינסלט
(צילום: AP)

Inventing Anna

פרויקט נוסף הכלול בחוזה של שונדה ריימס ("האנטומיה של גריי") עם נטפליקס, והמבוסס על סיפור אמיתי: לפני מספר שנים צעירה בשם אנה דלווי הצליחה לתחמן את החברה הגבוהה של ניו יורק, תוך העמדת פנים שהיא יורשת עשירה. במשך חצי עשור היא הצליחה להונות את האליטה של העיר, בסדרת מהלכים שנחשפו ותוארו ב"ניו יורק מגזין". מככבות: ג'וליה גארנר ("אוזרק"), לברן קוקס ("כתום זה השחור החדש"), אנה קלמסקי ("החברה שלי"), ג'ניפר אספוזיטו ("הבנים") ועוד.
צפויה לעלות בנטפליקס במהלך 2021
19 צפייה בגלריה
אנה דלווי
אנה דלווי
סיפור שנתפר למידותיה של נטפליקס. אנה דלווי במשפטה
(AP)

שוגון (Shogun)

ניסיון נוסף ומשמח לתקל את ספרו המונומנטלי של ג'יימס קלאוול, אחרי המיני-סדרה מ-1980 שלא צולחת את מבחן הזמן. העלילה האפית של "שוגון" סובבת שלל גיבורים ודמויות, אך צמד הגיבורים המרכזיים הם ג'ון בלקת'ורן, נווט אנגלי המוצא את עצמו ביפן הפיאודלית של המאה ה-17 - חייזר מוחלט בחברה ההיררכית הקשוחה והאכזרית - והמצביא טוראנגה, המפלס את דרכו בעורמה לעבר כס השוגון. קשר מיוחד נרקם בין השניים, וקלאוול טווה לתוך כל העניין גם רומן מלודרמטי, שלל קרבות מדממים, כמיליון עריפות ראש וכמה סצנות עינויים קשות. כרגע עדיין לא ידוע מי ישתתף, אבל הכוח המניע של הפרויקט הוא המפיק הבריטי אנדרו מקדונלד, שותפו הקבוע של הבמאי דני בויל ("טריינספוטינג", "נער החידות ממומבאי"), כך שבהחלט אפשר לצפות למעורבות של האחרון.
צפויה לעלות ב-FX במהלך 2021
19 צפייה בגלריה
מתוך "שוגון"
מתוך "שוגון"
היכונו לקרבות מדממים ועריפות ראשים. מתוך "שוגון" המקורי
(צילום" NBC)

סיפורי אימה אמריקאים

לצד העונה העשירית של "אימה אמריקאית", ריאן מרפי משיק גם סדרת בת, "סיפורי אימה אמריקאים". הפעם מדובר בסדרה שהיא אנתולוגיה בפני עצמה, כשכל אחד מ-16 פרקי העונה יתעמק בשלל אגדות, מיתוסי אימה וסיפורי רוחות. אולם כיאה למרפי, הרוב נשמר תחת מעטה סודיות, ונשאר רק לקוות שבקרוב יסכים לזרוק עוד כמה עצמות, תרתי משמע. מי יככבו? גם כאן מרפי שומר על קלפיו קרוב לחזה, למעט החשיפה שכמה מהכוכבים האהובים של "אימה אמריקאית" ישובו לתפקידים מתחלפים.
צפויה לעלות בהולו במהלך 2021
19 צפייה בגלריה
"סיפורי אימה אמריקניים"
"סיפורי אימה אמריקניים"
"סיפורי אימה אמריקניים"
(FX)

The White Lotus

לא הרבה ידוע עוד על The White Lotus, סאטירה חברתית חדשה מבית HBO, אבל הקאסט המרשים הקנה לה מקום ברשימה. מה שכן אפשר לומר זה שהיא מתרחשת באתר נופש טרופי ויוקרתי ונפרסת על פני שבוע, ושהיא תעקוב אחר מעלליהם של אורחי המקום והעובדים השונים. מככבות: מולי שאנון ("סאטרדיי נייט לייב"), קוני בריטון ("נאשוויל"), ג'ניפר קולידג' ("אמריקן פאי"), סידני סוויני ("אופוריה") ועוד.
צפויה לעלות ב-yes וסלקום tv במהלך 2021
19 צפייה בגלריה
ג'ניפר קולידג'
ג'ניפר קולידג'
בקרוב שוב על המסך הקטן. ג'ניפר קולידג'
(Getty Images)

סיפורה של ליסי

עיבוד נוסף לכתבי סטיבן קינג, הפעם אודות אלמנתו של סופר מפורסם, אשר נזכרת בחייה ובחיי בעלה המנוח. הבעיה היא שהיא נזכרת גם בכמה דברים שהדחיקה, ועד מהרה הסיפור לובש אווירה של מותחן אימה פסיכולוגי, המתפתח לעימות במישור קיום אחר. "סיפורה של ליסי" נחשב לאחד הספרים שקינג הכי גאה בהם. הוא כתב את כל פרקי הסדרה בעצמו, והצליח לרתום לפרויקט את הבמאי הצ'יליאני הנחשב פבלו לאריין (ג'קי"). מככבים: ג'וליאן מור, קלייב אוון ("קרוב יותר") ועוד.
צפויה לעלות באפל TV פלוס במהלך 2021
19 צפייה בגלריה
אינספור ספרים, אינספור עיבודים. סטיבן קינג
אינספור ספרים, אינספור עיבודים. סטיבן קינג
אינספור ספרים, אינספור עיבודים. סטיבן קינג
(צילום: GettyImages)

תחנה 11

מיני-סדרה המבוססת על רב המכר של אמילי סיינט ג'ון מנדל באותו השם (Station Eleven). "תחנה 11" היא דרמה פוסט-אפוקליפטית פילוסופית ברוח התקופה, שעוקבת אחר התפרצות הרסנית של מחלה דמוית שפעת החזירים, המשמידה את רוב אוכלוסיית העולם. מככבים: גאל גרסיה ברנאל ("על העיוורון"), מקנזי דיוויס ("מראה שחורה"), קייטלין פיצג'רלד ("יורשים") ועוד.
צפויה לעלות ב-HBO מקס במהלך 2021
19 צפייה בגלריה
גאל גרסיה ברנאל
גאל גרסיה ברנאל
הוא שרד עיוורון, הוא ישרוד גם את זה. גאל גרסיה ברנאל
(צילום: AP)

הוקאיי

סדרה במהלכה הוקאיי, הגיבור הכי פחות אהוב/מוערך/מעניין מחבורת הנוקמים של מארוול, מעביר את השרביט לחניכתו, הלוקחת על עצמה את זהותו כגיבור-על ופוטרת אותנו מנוכחותו המשמימה בשנים הקרובות. העלילה מתרחשת בתקופה האפלה שמתוארת בקצרה ב"הנוקמים: סוף המשחק", במהלכה חילטר הוקאיי כשכיר חרב. מככבים: ג'רמי רנר, היילי סטיינפלד ("דיקנסון"), פלורנס פיו ("מידסומר") ועוד.
צפויה לעלות בדיסני פלוס במהלך 2021
19 צפייה בגלריה
הוקאיי
הוקאיי
אולי הפעם הוא יהיה פחות בלתי סבל. ג'רמי רנר בדמותו של רונאן
(מתוך "הנוקמים")

Y: האיש האחרון

אחת מסדרות הקומיקס המסקרנות של השנה הקרובה דווקא לא מגיעה מבית מארוול, אלא מבוססת על סדרת הקומיקס זוכת הפרסים של בריאן קיי. ווהן ("הבורחים"), שיצאה בשנות ה-2000 בהוצאת ורטיגו, חברת בת של DC קומיקס. "האיש האחרון: Y" עוקבת אחר אמן ההימלטות יוריק בראון, שנותר הזכר האחרון בעולם לאחר שמגפה הורגת את כל בעלי הכרומוזום Y. אם זה נשמע לכם כמו חלום, דעו לכם שאתם טועים וטועות. מאוד. מככבים: דיאן ליין, בן שנצר ("גנב הספרים"), אוליביה ת'ירלבי ("ג'ונו") ועוד.
צפויה לעלות בהולו במהלך 2021
19 צפייה בגלריה
מתוך Y
מתוך Y
תפסו אותו אם תוכלו. מתוך "Y: האיש האחרון"
(צילום: FX)

העידן המוזהב (The Gilded Age)

כמו "אחוזת דאונטון", גם סדרתו החדשה של היותר ג'וליאן פלואוז, "העידן המוזהב", היא דרמה היסטורית על אמריקנים עשירים במאה ה-19. במוקד העלילה, מריאן ברוק, בתו היתומה של גנרל צבאי שעוברת לגור בניו יורק עם דודותיה העשירות. בעודה מנסה להתאקלם באזור החדש, היא מוצאת את עצמה בלב סכסוך שמתנהל בין דודתיה לבין שכניהן העשירים - טייקון טרי ואשתו האמביציוזית. מככבים: כריסטין ברנסקי ("הטובות לקרב"), סינתיה ניקסון ("סקס והעיר הגדולה"), טאיסה פרמיגה ("אימה אמריקאית"), קארי קון ("הנותרים") ועוד.
צפויה לעלות ב-HOT, yes וסלקום tv במהלך 2021 (עם אפשרות שתזלוג ל-2022)
19 צפייה בגלריה
תנסה למלא את החלל שהשאירה סדרת האם - "אחוזת דאונטון"
תנסה למלא את החלל שהשאירה סדרת האם - "אחוזת דאונטון"
תנסה למלא את החלל שהשאירה סדרת האם - "אחוזת דאונטון"
(צילום: Nick Briggs )

פרזיטים

עוד לפני ש"פרזיטים" של בונג ג'ון הו עשה היסטוריה והפך לסרט זוכה האוסקר הראשון שאינו דובר אנגלית, HBO הודיעה כי תעבד את הלהיט הקוריאני למסך הקטן. בשלב זה עוד לא ברור באיזה אופן הסדרה תתחבר לסרט, שמגולל את סיפורם של בני משפחה עניים הלובשים זהויות שונות כדי לעבוד בשירות משפחה עשירה. מהמעט שסיפר בונג ג'ון הו עולה כי הסדרה תסקור כמה מהסיפורים שראינו בסרט אך לא הספקנו להתעמק בהם. מי יככב? על פי השמועות, מארק רופאלו ("הענק הירוק"), אך הדבר טרם אושר והצילומים טרם החלו.
צפויה לעלות ב-HOT, yes וסלקום tv במהלך 2021 (עם אפשרות שתזלוג ל-2022)
19 צפייה בגלריה
מתוך "פרזיטים"
מתוך "פרזיטים"
תגיע ב-2021? מתוך הסרט "פרזיטים"