פרסום ראשון: קצין בגלי צה"ל נחקר בחשד למעשים מגונים בחיילת, כך נודע ל-ynet. אתמול (ה') הגיעו שוטרי משטרה צבאית לתחנה ועיכבו אותו לחקירה. לפי גורמים, בימים הקרובים צפויים מפקדי הקצין לבחון את השעייתו מהתפקיד, אולם הוא לא נעצר בשלב זה.
מדובר צה"ל אישרו את הפרטים ומסרו: "קצין ביחידת גלי צה"ל נחקר באזהרה בחשד לביצוע מעשים מגונים בחיילת. החקירה בראשיתה ולא ניתן להרחיב בפרטים".
מגלי צה"ל נמסר: "הנושא מצוי בחקירת המשטרה הצבאית ואנו מנועים מלהתייחס לפרטיה. גלי צה"ל תשתף פעולה בכל שיידרש".
"בצהריים פורסם אודות עיכוב לחקירה של קצין בתחנה בחשד למעשים מגונים בחיילת", כתב מ"מ מפקד גלי צה"ל, דני זקן, במכתב לחיילים ולחיילות בתחנה. "מטבע הדברים בסוגיה רגישה שכזו החקירה והאירועים מסביב נוהלו עד כה מאחורי הקלעים, ומוטב גם כעת שלא יופצו שמועות לא מבוססות או השערות. אני וסגל התחנה הרלוונטי מסייעים למצ"ח בחקירה. החיילת מקבלת מהרגע הראשון את מלוא התמיכה והליווי. ועם זה חובה להדגיש, לכל אדם ובכלל זה לקצין, עומדת חזקת החפות עד להכרעה בנושא. אני מבקש להזכיר את האמירה הברורה שלי בסוגיה בעת שיחות היוהל"מ, ובשיחות האישיות: מי שיחרוג, יטריד, ינהג באופן לא הולם וכו', יטופל במלוא החומרה ומעבר לכך. כתמיד זמין לכן ולכם לשמוע ולדבר וכך גם ספיר קצינת המשא"נ האחראית על הסוגייה בתחנה".