לטקס פרסי ה-EMA של MTV לשנת 2022, שהתקיים אמש (א') בדיסלדורף שבגרמניה, הייתה מנצחת אחת ברורה: טיילור סוויפט. אחרי שאלבומה האחרון, Midnight, שבר שיאים במצעד בילבורד והפך במהרה לאלבום המושמע ביותר בספוטיפיי, הזמרת-יוצרת גרפה בטקס ארבעה פרסים מתוך שש המועמדויות שזכתה להן - האמן הטוב ביותר, אמן הפופ הטוב ביותר, הקליפ הטוב ביותר והקליפ הארוך הטוב ביותר.
3 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
הזוכה הגדולה של הערב. טיילור סוויפט
(צילום: Dave J Hogan/GettyImgesIL)
הטקס נפתח בהופעה בעלת ניחוח נוסטלגי עם הופעה של מי שזכו בקטגוריית שיתוף הפעולה הטוב של השנה - דייויד גואטה וביבי רקסה, שביצעו את השיר I'm good (המסמפל את Blue האיקוני מהניינטיז של אייפל 65). לאחר מכן החלה חלוקת הפרסים - את תואר השיר הטוב ביותר קטף השיר Super Freaky Girl של הראפרית ניקי מינאז', שזכתה גם בקטגוריית אמן ההיפ הופ הטוב ביותר, בעוד את פרס ההופעה הטובה ביותר קיבל הארי סטיילס, שעל אף הובלתו במספר המועמדויות - זו הקטגוריה היחידה שבה זכה מתוך שבע.
לכתבות נוספות במדור מוזיקה:
לאורך הערב עלו על במת ה-EMA אמנים רבים שנתנו ביצועים מלאי אנרגיה לכמה מהשירים הבולטים בשנה החולפת: גייל הופיעה עם הלהיט שלה ABCDEFU, להקת מיוז (שזכתה בפרס אמן הרוק הטוב ביותר) ביצעה את השיר Will of the People ולהקת וואן ריפבליק - שהופיעה בארץ לפני פחות משבוע - ריגשה את הקהל עם I Ain't Worried.
נועה קירל, שזכתה זו השנה החמישית ברציפות בתואר האמן הישראלי, הפתיעה כשהגיעה לשטיח האדום עם אאוטפיט הנושא את דמותו של קניה ווסט ועליו שרשראות מגיני דוד, כתגובה להתבטאויות האחרונות של הזמר. מלבד האמירה האופנתית, קירל נצפתה משוחחת עם טיילור סוויפט, שלה היסטוריה ארוכה וסבוכה עם ווסט. בזכייתה, אגב, הזמרת גברה על אנה זק, נונו, שחר סאול ומרגי, האקס המיתולוגי שלה.
3 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
גברה על האקס. נועה קירל
(צילום: Kate Green/GettyImagesIL)
3 צפייה בגלריה
טקס פרסי EMAs נועה קירל טיילור סוויפט
טקס פרסי EMAs נועה קירל טיילור סוויפט
טקס פרסי EMAs נועה קירל טיילור סוויפט
(צילום: Gettyimages)

רשימת הזוכים המלאה בטקס

השיר הטוב ביותר - ניקי מינאז', Super Freaky Girl הקליפ הטוב ביותר - טיילור סוויפט, All Too Well האמן הטוב ביותר - טיילור סוויפט שיתוף הפעולה הטוב ביותר - דייויד גואטה וביבי רקסה, I'm Good (Blue) אמן הפופ הטוב ביותר - טיילור סוויפט ההופעה הטובה ביותר - הארי סטיילס האמן החדש הטוב ביותר - Seventeen אמן הקיי-פופ הטוב ביותר - ליסה האמן האלקטרוני הטוב ביותר - דייויד גואטה אמן ההיפ הופ הטוב ביותר - ניקי מינאז' אמן הרוק הטוב ביותר - מיוז האמן האלטרנטיבי הטוב ביותר - גורילאז הקליפ הארוך הטוב ביותר - טיילור סוויפט, All Too Well קליפ למטרה טובה - סם סמית וקים פטרס, Unholy קהל המעריצים הגדול של השנה - BTS הופעת ה-Metaverse הטובה ביותר - BLACKPINK The Virtual | PUBG