סרט דוקומנטרי על הרב עובדיה יוסף ז"ל, דרמה בהשראת סיפורו של נשיא המדינה המורשע משה קצב, וסדרה בכיכובה של אנה זק - yes השיקה הבוקר (ג') את לוח השידורים של החברה לשנת 2023.
3 צפייה בגלריה
מתוך העונה החדשה של "הטבח"
מתוך העונה החדשה של "הטבח"
מתוך העונה החדשה של "הטבח"
(צילום: איתן ברנט, באדיבות yes)
במסיבת העיתונאים שנערכה בתל אביב, הוכרז על הסדרה בהשראת סיפורו של נשיא המדינה המורשע בעבירות מין, משה קצב, שתעלה לשידור בקרוב. את דמותו של קצב יגלם השחקן יעקב זדה-דניאל, שמוכר בעיקר מ"פאודה", לצד השחקניות נלי רובין ודנה מיינרט.
עוד הוכרזו: הסדרה "טיפול לילי" בכיכובו של יוסף סוויד, שמגוללת סיפור של פסיכולוג קליני שהחליט לפתוח את הקליניקה שלו בשעות הלילה לאחר מות אשתו, ו"ברלין בלוז" שעוסקת במשפחה ישראלית שעושה רילוקיישן לברלין, ותשתתף בה שירה נאור.
3 צפייה בגלריה
מתוך הסדרה "טיפול לילי"
מתוך הסדרה "טיפול לילי"
מתוך הסדרה "טיפול לילי"
(צילום: איתן חתוכה, באדיבות yes)
בחברה הודיעו גם על סדרות שיתחילו לצלם בשנה הקרובה ויעלו למסך מאוחר יותר, בהן סדרה-בת ל"שטיסל" בהובלת ששון גבאי והדס ירון, שתתרחש בעיר אנטוורפן שבבלגיה ותתמקד באירועים שאירעו לפני העלייה שלהם ארצה למאה שערים. דבל'ה גליקמן ומיכאל אלוני, כוכבי הסדרה המקורית, לא צפויים לקחת חלק מרכזי בסדרה. הכרזה נוספת היא על הסדרה "איננה", דרמת מתח שאליה לוהקה נועה קירל בתפקיד ראשי - לראשונה בסדרה למבוגרים.
3 צפייה בגלריה
מתוך סדרת הספין אוף של "שטיסל"
מתוך סדרת הספין אוף של "שטיסל"
מתוך הספין-אוף ל"שטיסל"
(צילום: אוהד רומנו, באדיבות yes)
בגזרת הדוקו, סרט חדש על חייו של הרב עובדיה יוסף ז"ל, שלפי מנהל הערוץ יציג "חומרי ארכיון נדירים". הסרט הדוקומנטרי על צביקה פיק ז"ל, שצולם ממש לפני מותו, צפוי גם הוא לעלות לשידור בשנה הקרובה, כמו גם סיפורה של הזמרת המנוחה ענבל פרלמוטר, במלאת 25 שנה למותה. בנוסף, תשודר סדרת דוקו בשם "דבר התביעה", שלדברי ההפקה תיכנס לחדרי פרקליטות המדינה.
בעולם הילדים - "לעוף על אנה", הסדרה בכיכובה של אנה זק, תעלה גם היא השנה. בעונות החדשות ציינו את "הטבח" שתשוב לעונה חדשה עם חיזוק מצד דנה פרידר, בעוד רותם סלע שכיכבה בעונה הראשונה תיעדר; "הבוזגלוס" תחזור לעונה שמינית, וכמוה גם "פריפריה אימפריה".