אם כבר הספקתם לסיים לצפות בחציה הראשון של העונה הרביעית של "את", ייתכן ושמתם לב למיעוט הסצנות האינטימיות הכוללות את דמותו של ג'ו (פן בדג'לי). הסיבה לכך - היא בקשה של השחקן עצמו.
1 צפייה בגלריה
פן בדג'לי
פן בדג'לי
פן בדג'לי
(AP)
"שאלתי את שרה גמבל (יוצרת הסדרה), אם אני יכול לא לעשות יותר סצנות אינטימיות", סיפר בדג'לי, כוכב "אחת שיודעת" לשעבר, בפודקאסט של אולפני Stitcher. "זו למעשה החלטה שקיבלתי לפני שבכלל התחלנו לצלם את התוכנית, אבל אני לא חושב שאי פעם אמרתי את זה באופן פומבי. אחד הדברים העיקריים שעמדו בלב ההחלטה, הייתה ההבנה שאני לא רוצה להביא את עצמי למסלול בקריירה שבו אני תמיד משחק את המושא הרומנטי".
כתבות נוספות במדור טלוויזיה:
"נאמנות בכל מערכת יחסים, כולל הנישואים שלי, חשובה לי", המשיך בדג'לי, שהתחתן ב-2017 עם הזמרת דומינו קירק (ואחותה של כוכבת "בנות", ג'מיימה קירק). "זה הגיע לנקודה שבה אני לא רוצה לעשות את זה יותר. אז אמרתי לשרה, 'הרצון שלי הוא שהדמות תעבור מ-100 לאפס'. אבל חתמתי על החוזה הזה. הסכמתי לסדרה הזו. אני יודע מה עשיתי. אי אפשר פשוט למחוק את האלמנט הזה מהדי.אן.איי. של הדמות".
למרות שהוא הבין כי הבקשה לא יכולה להתקבל במלואה, בדג'לי בן ה-36 ציין לטובה את תגובתה של היוצרת, "השאלה שלי אליהם הייתה בעצם 'כמה אפשר להפחית?'. היא אפילו לא הנידה עפעף והיא שמחה שהייתי כל כך כן. היה נראה שהיא אפילו חשה מועצמת מהבקשה, הייתה לה תגובה חיובית באמת. הם חזרו עם צמצום ענק".
בעונה הרביעית, שעלתה בנטפליקס בחמישי האחרון, דמותו של ג'ו גולדברג מוצאת את עצמה בלונדון. אבל הפעם, הרוצח האובססיבי הופך מרודף לנרדף. חלקה השני של העונה צפוי לעלות ב-10 במרץ.