רבל ווילסון, הזכורה מתפקידה כ"איימי השמה" (Fat Amy) בסרטי "פיץ' פרפקט", התארחה בפודקאסט Call Her Daddy, שם דיברה על המסע שלה לירידה במשקל. "חיכיתי עד שזה יראה כאילו לא יהיו עוד סרטים", אמרה, "לא יכולתי לרדת באופן משמעותי במשקל כי זה היה כתוב בחוזה שלי עם הסרט. אסור היה לי לרדת יותר מעשרה פאונד (כ-4.5 קילוגרמים) או לעלות יותר מעשרה פאונד. הייתי חייבת להישאר במשקל. זה היה בחוזה".
2 צפייה בגלריה
רבל ווילסון
רבל ווילסון
רבל ווילסון
(צילום: GettyImages)
"אבל כבר הרבה זמן חשבתי, 'אוי, אני רוצה להיות בריאה יותר'", המשיכה השחקנית האוסטרלית בת ה-42. "דבק בי הסטריאוטיפ של לגלם את החברה השמנה והמצחיקה, וזה כל כך קשה כי אני אוהבת את התפקידים האלה ואני אוהב את הדמויות האלה. אבל כן רציתי לעשות דברים נוספים, אבל הרגשתי שכשאת הילדה הגדולה, את פשוט מתויגת יותר".
ווילסון, ששיחקה בשלושת סרטי "פיץ' פרפקט" שיצאו בשנים 2012, 2015 ו-2017, גם סיפרה בפודקאסט שביקור אצל רופא הפוריות שלה לקראת גיל 40 הוביל אותה להתמקד בבריאותה. בנובמבר, היא חשפה כי הפכה לאמא לאחר שנולדה לה בת באמצעות פונדקאית. "הלכתי לראות רופא פוריות והוא אמר לי: 'יהיה לך סיכוי הרבה יותר טוב אם תהיי בריאה יותר'. זה באמת היכה בי קשה כי חייתי חיים גדולים ומדהימים".
2 צפייה בגלריה
"הרגשתי שכשאת הילדה הגדולה, את פשוט מתויגת יותר". רבל ווילסון ב-2015
"הרגשתי שכשאת הילדה הגדולה, את פשוט מתויגת יותר". רבל ווילסון ב-2015
"הרגשתי שכשאת הילדה הגדולה, את פשוט מתויגת יותר". רבל ווילסון ב-2015
(צילום: gettyimages)
במהלך ריאיון שערכה בדצמבר האחרון ב"הוליווד ריפורטר", היא סיפרה על החיים עם גזרתה החדשה. "זה היה הסטריאוטיפ שלי, לשחק את הבחורה השמנה והמצחיקה. אהבתי את זה מאוד וכששיחקתי אותה הרווחתי מיליוני דולרים", אמרה אז. "בעיניי, זה לא היה שלילי בכלל, אבל לפעמים כשאת משנה את עצמך פיזית זה יכול לגרום לאנשים להסתכל עליך בצורה קצת אחרת. יכולים להיות לזה יתרונות כשאנשים מסתכלים עליך ואומרים: 'אוי, היא שונה עכשיו, אולי כדאי שנלהק אותה לפרויקטים אחרים".